Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ultimele zile de inscriere la Scoala IAA- Modulul I

Mai sunt patru zile până la terminarea înscrierilor.

Înscrierile la Şcoala IAA- Modulul I se apropie de final. Termenul limită până la care se mai primesc dosarele de înscriere este 25 septembrie, ora 18:00.

Modulul I al Şcolii IAA se află deja la a 5 ediţie, având până în prezent 82 de absolvenţi. Aceştia sunt atât din departamentele de marketing ale advertiserilor sau media cât şi din cele de Client Service sau Strategie din agentiile de comunicare. Printre cele mai active companii care au înscris oameni la scoala IAA se pot enumera Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis etc.

“Şcoala IAA este tot ce mi-am dorit să găsesc încă din timpul facultăţii. Îţi creează o imagine clară asupra activităţii de marketing, te ajută să ai o structură în gândirea şi abordarea fiecarei activităţi, îţi oferă studii de caz şi îşti pune pe masă toate atu-urile ca tu să înveţi într-un mod practic de la cei mai buni profesori şi colegi. La final, vei avea un bagaj de cunoştiinte solide şi vei cunoaşte o mulţime de oameni pasionaţi de marketing şi comunicare” susţine Cristina Manda, marketing coordinator la Hermes Pharma- absolventă Şcoala IAA, modulul I, seria 4. Ana Podolianu, Star Foods România- absolventă Şcoala IAA, modul I, seria 2: “În cuvinte simple, Şcoala IAA mi-a deschis mintea şi mi-a adus valoare în munca zilnică, nu neapărat prin bagajul de cunoştinţe acumulat, ci mai ales, prin faptul că îmi arată nişte căi, direcţii de gândire. Pentru mine, cursul de marketing a fost cel mai valoros, atât datorită conţinutului cât şi modului de expunere.
În ceea ce mă priveşte Şcoala IAA şi-a atins scopul.”

"Mi-am dorit să fac acesta şcoala pentru că este specializată în marketing şi comunicare, iar în România nu mai există o şcoală la fel.
Faptul că este recunoscută în industrie îţi dă un atu în plus, ţie ca absolvent, iar personal m-am bucurat că am avut ocazia să experimentez la cursuri soluţii pentru majoritatea problemelor pe care le întâlneam la birou" mărturiseşte Mădălin Niţiş, Senior Account Executive Saatchi&Saatchi- absolvent Şcoala IAA, modul I seria 3.

Bucuresti, 22.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.