Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ultima saptamana de inscrieri la Olimpiadele Comunicarii

Vineri, 07 aprilie este data limita pana la care tinerii care isi doresc o cariera in industria de comunicare se mai pot inscrie la Olimpiadele Comunicarii, serie anuala de competitii organizata de Asociatia Ethos. 

In cele patru probe de concurs pot participa echipe formate din cate cinci studenti, care se vor califica in urma unei faze de preselectie. In etapa finala ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici.

Astfel, nu mai putin de 20 companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising. Acestea sunt: Unilever South Central Europe, BRD Groupe Societe Generale, JTI Romania, Tuborg Romania, Ozone Laboratories, UPC Romania, Media Image Group, Leo Burnett, ABN AMRO Bank, Carpatcement Holding, Porsche Romania, A&D Pharma, PRO TV, Radio 21, Bit Defender, British Council, RDS, Maxim, PRO TV, Business Magazin.

Despre implicarea anul acesta in eveniment a unui numar record de companii, agentii si institutii media, Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director la Unilever South Central Europe crede ca acestea “sunt alaturi de Olimpiadele Comunicarii intr-un parteneriat pentru profesionalizarea comunicarii”. “Olimpicii sunt prin definitie”, mai spune ea, “jucatori de calibru; participarea lor intr-un eveniment care le stimuleaza spiritul de competitie este unul dintre primele semne de profesionalism … ca un CV bun. Si intr-un final, de profesionalismul lor depinde viitorul intregii industrii."

Si in privinta celorlalte componente ale concursului participarea este numeroasa.

Astfel, din randurile institutiilor publice care vor apela la creativitatea tinerilor pentru a-si elabora strategiile de comunicare fac parte: Ministerul Integrarii Europene, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Justitiei, Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Departamentul National Anticoruptie, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Consiliul National al Audiovizualului, Autoritatea Nationala pentru Tineret, Institutul National de Administratie.

Nu in ultimul rand, Proba de Comunicare Politica se bucura de prezenta a 10 tineri politicieni. Acestia sunt: Bogdan Olteanu (PNL), Roberta Anastase (PD), Cristian Diaconescu (PSD), Ludovic Orban (PNL), Victor Ponta (PSD), Monica Iacob Ridzi (PD), Varujan Vosganian (PNL), Kelemen Hunor (UDMR), Cozmin Gusa (PIN), Helvic Eduard (PC).

Inscrierile la editia din acest an au loc pana pe 7 aprilie, iar evenimentele din cadrul Olimpiadelor Comunicarii se vor desfasura intre 17 aprilie si 19 mai. Tinerii care vor sa se inscrie, pot gasi informatiile necesare pe site-ul: //www.olimpiadelecomunicarii.ro.

Proiectul Olimpiadele Comunicarii are ca sponsor principal compania Unilever South Central Europe si este finantat de Autoritatea Nationala pentru Tineret. Campania de advertising este realizata de Gavrila&Asociatii.

Partenerii media ai proiectului sunt: PROTV, Radio 21, Ziarul Financiar, Business Magazin, Ziua, Curentul, Euromedia, Media&Advertising, Wall-Street.ro, Imagoo, AdPlayers, 9 AM, Cariere, 24FUN, Comunicatedepresa.ro, BestJobs si RDS.

Bucuresti, 3.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.