Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ultima inovatie Milka: Alpine Milk Dessert

Kraft Foods România, lider pe piaţa de ciocolată din România, continuă seria inovaţiilor sub marca Milka, lansând: MILKA ALPINE MILK DESSERT.

MILKA ALPINE MILK DESSERT este un produs unic pe piaţa din România datorită gustului bogat de lapte şi a reţetei inovatoare. Alpine Milk Dessert poate fi savurat în familie, cu prietenii sau colegii de serviciu în fiecare zi, pentru o pauză de relaxare delicioasă. Forma cutiei uşor alungită iese din tiparul clasic al cutiei de praline, fiind uşor de servit şi reuşind să sugereze ocazia de consum. „60% dintre români ştiu că Milka se diferenţiază de celelalte mărci de ciocolată prin reţeta unică cu lapte din Alpi. În acelaşi timp, Milka este percepută ca fiind cea mai inovativă marcă de ciocolată din piaţă, conform studiilor GFK. De aceea noul produs completează perfect portofoliul actual Milka, confirmând încă o dată imaginea de brand inovator”, declară Peter Mueller, Director General Kraft Foods România.

Indiferent că este vorba de ciocolată, prăjituri, biscuiţi, când doreşte o gustare dulce, un desert, consumatorul român apreciază în general un gust bun, bogat în lapte şi ingrediente de calitate. Milka Alpine Milk Dessert înglobează exact aceste cerinţe fapt demonstrat şi de testele făcute, ale căror rezultate arată că produsul a depăşit aşteptările consumatorului: toţi cei care au gustat Milka Alpine Milk Dessert au declarat că ar cumpăra acest produs.

Milka reprezintă una dintre cele mai cunoscute mărci de ciocolată la nivel internaţional şi naţional, fiind uşor de recunoscut prin ambalajul mov şi simbolul văcuţei. Este marca de ciocolată cu cea mai rapidă ascensiune, ce a ajuns în poziţie de top pe segmentul de tablete, precum şi la nivelul pieţei de ciocolată, şi este cunoscută de peste 90 la sută dintre români, conform studiilor de piaţă Nielsen şi GFK. Portofoliul Milka cuprinde produse în toate segmentele principale ale pieţei: tablete, praline şi batoane.

În ultimul an, Milka a adus pe piaţa românească o serie de noi produse: specialităţi de Crăciun şi Paşti, pralinele “I Love Milka” relansate în noi formate, batoanele Milka M-Joy, tableta de ciocolata Milka Diet. De asemenea în primăvara acestui an, Milka a adus o bucăţică din Alpi în 8 oraşe din România, prin Festivalul Milka. Evenimentul le-a oferit celor 65.000 de vizitatori, iubitori de ciocolată, posibilitatea de a experimenta prin propriile simţuri lumea magică a Alpilor, unde aerul este mai pur, apa este mai curată, iarba este mai proaspată, unde oamenii trăiesc în armonie cu natura şi apreciază plăcerile simple ale vieţii.

Bucuresti, 19.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.