Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Uitati de timp

Un nou brand de ceasuri ne invită să uităm de trecerea timpului și să trăim clipa. Este o declaraţie curajoasa atunci când îți câștigi existența vânzând ceasuri. Ceasurile Obaku tocmai au fost lansate în România.

Într-o lume în care în permanenta ne aflăm în căutarea următoarei experienţe care să ne taie răsuflarea, Obaku, un brand danez de ceasuri cu o filozofie Zen, vrea să ne aducă aminte că trebuie sa ne oferim un răgaz pentru a ne bucura de viată. Mesajul paradoxal al ceasurilor Obaku este să uităm de timp.

“Vrem să promovăm mesajul de a trăi clipa”, explică directorul de marketing Obaku, Henriette Arvin. “Este important să te bucuri de fiecare moment; cu toate acestea, suntem nevoiţi să trăim în realitatea care ne înconjoară si în care trenul pleacă fără greş la 2.14. Mesajul nostru este că trebuie să nu uitam să ne bucurăm de clipa prezentă”, ne spune daneza de 35 de ani. “Viata e plina de paradoxuri cu care trebuie să ne confruntăm”.

Obaku este de fapt denumirea unei ramuri a filozofiei Zen, care pune accentul pe simplitatea vieţii. Această filozofie este complementară experienţei celor doi designeri danezi care concep aceste ceasuri si care sunt amândoi instruiţi în tradiţia minimalistă scandinavă.

“Unii oameni cred ca un design simplu si curat este uşor de realizat”, ne spune unul dintre designeri, Lau Liengaard Ruge, de la biroul sau din Danemarca. “De fapt, este chiar invers; cu cât designul este mai simplu, cu atât este mai mare cererea de perfecţiune. La un concept simplu, cel mai mic defect va fi expus. Fiecare detaliu trebuie să fie perfect.”

Acesta a adăugat ca este interesant modul în care tradiţia simplă a designului scandinav se potriveşte atât de bine cu filozofia Zen de a omite toate detaliile inutile. Lau Liengaard Ruge este totodată omul din spatele logo-ului Obaku, inspirat de simbolul caligrafic Zen al “cercului vietii”. “Logo-ul ilustrează trecerea timpului si are scopul de a ne reaminti că fiecare clipă contează”, spune Lau Liengaard Ruge.

Ceasurile Obaku au fost lansate pentru prima data în 2007 de către societatea mama, Comtech Watches, care are în prezent peste treizeci de ani de experienţă în proiectarea si producţia ceasurilor minimaliste pentru diverse branduri de renume. Comtech Watches, care produce si exportă peste 3 milioane de ceasuri pe an, si-a lansat propriul brand si în doar trei ani a reuşit sa aibă reprezentante în peste 30 de tări. Ceasurile Obaku au fost recent lansate în România, iar directorul general al distribuitorului din România, Orlando Silianovici, asteaptă rezultate impresionante de la noua linie de ceasuri contemporane. “Designul este superb, iar preturile sunt accesibile tuturor”, spune acesta. “Nu în ultimul rând, cred că mesajul este unul valoros. Trăieste simplu. Ia-o mai încet. Uită de timp”.

Ceasurile minimaliste sunt făcute din materiale cum ar fi otelul masiv si titanul, iar ceasurile Obaku folosesc baterii ecologice. Preţul de retail variază între 79 EUR si 219 EUR. Mai multe informaţii puteţi găsi pe site-ul www.obaku.com.

Ceasurile Obaku sunt concepute de doi danezi cu o filozofie Zen, și au reprezentanțe în peste 30 de tari din lumea întreagă. Pentru mai multe informaţii vizitati site-ul www.obaku.com.

Armonia în linii curate și simple este cuvântul cheie din spatele designului contemporan.

Designerii danezi, Lau Liengard Ruge și Christian Mikkelsen, vor să determine oamenii să uite de trecerea timpului.

Bucuresti, 05.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *