expoplast Sibiu 2019

TVR 1, lider de audienta si in a patra zi de Euro 2008

Meciul cu cele mai multe goluri de până acum la Euro 2008, Spania-Rusia, a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1,5 milioane de români din toată ţara. Partida, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 19:01-20:50, a înregistrat, la nivel naţional, un rating mediu de 7,5% şi o cotă de piaţă medie de 28,1%, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). La nivel urban, meciul a fost urmărit de 1.149.000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10,1% şi un share mediu de 30,9%. Minutul „de aur” a fost înregistrat, pe ambele segmente de public, aproape de finalul partidei, la ora 20:48, când TVR 1 era urmărit de 2.389.000 de telespectatori la nivel naţional (rating 12,1%, share 37,2%) şi de 1.840.000 de telespectatori la nivel urban (rating 16,2%, share 41,4%).
   
Grecia-Suedia, al doilea meci de la Euro 2008 din ziua de 10 iunie, a adus, de asemenea, în faţa televizoarelor, peste 1,5 milioane de români din toată ţara. Postul TVR 1 a înregistrat, în intervalul orar 21:46-23:36, în care a transmis în direct meciul, un rating mediu la nivel naţional de 7,8% şi o cotă de piaţă medie de 20,9%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, o audienţă medie de 9,6% (1.087.000 de telespectatori) şi un share mediu de 24,6%. Minutul „de aur” pentru Grecia-Suedia a fost înregistrat, la nivel naţional, la ora 22:30, când 2.068.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (rating 10,5%, share 25,3%). La nivel urban, vârful de audienţă a meciului a fost înregistrat la ora 22:18, când 1.422.000 de telespectatori urmăreau principalul post al televiziunii publice (rating 12,5%, share 29,2%).
   
Din nou, emisiunea Euro Show, difuzată după al doilea meci al zilei, a plasat postul TVR 1 în poziţia de lider de audienţă. Principalul canal al TVR a înregistrat, în intervalul orar al emisiunii, 23:46-00:41, un rating mediu de 1,9% şi un share mediu de 9,5% la nivel naţional, iar la nivel urban, un rating mediu de 2,3% şi o cotă de piaţă medie de 10,9%.
   
Şi în a patra zi a Campionatului European de Fotbal 2008, audienţa TVR 1 pe întreaga zi a depăşit toate posturile concurente. La nivel urban, TVR 1 a avut un rating mediu de 2,2%, fiind urmat de Pro TV şi Antena 1. De asemenea, TVR 1 a fost lider detaşat în intervalul orar denumit „prime time” (19.00-23.00), cu un rating mediu de 8,7%, fiind urmat de Pro TV (4,3%) şi Antena 1 (3,7%).

 Bucuresti, 11.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *