Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 – lider de audientă cu partida Polonia – România

scor Polonia Romania

Desi „tricolorii” si-au redus sansele de a se califica la Mondiale, aproape un milion si jumătate de români au fost alături de echipa natională a României pe intervalul de desfăsurare a partidei. TVR 1, TVR HD şi TVR+ au transmis în direct de la Varsovia, pe 10 iunie, al saselea meci din turneul de calificare al reprezentativei ţării noastre la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018.

„Tricolorii” au susţinut, sâmbătă seară, cel de-al saselea meci în turneul de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018, „ultima şansă” pentru elevii lui Christoph Daum în ceea ce priveşte trecerea în următoarea etapă a competiţiei. Din păcate, scorul de 3:1, afişat pe tabela de marcaj la finalul partidei, a redus la maxim şansele României de a ajunge la Mondiale. Microbiştii i-au susţinut, însă, pe jucătorii Naţionalei, în număr mare, până în ultimul minut, urmărind confruntarea dintre cele două echipe, transmisă în direct de pe Stadionul National din Varsovia, la TVR 1, TVR HD şi TVR+. Astfel, partida Polonia – România a adus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul de difuzare a meciului. Întâlnirea Polonia-România a fost comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin.

scor Polonia Romania
În medie, 1.474.000 de români au stat cu ochii pe jocul Nationalei sâmbătă seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.46-23.37, un rating* mediu de 8,2% şi o cotă medie de piaţă** de 20,2% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie pe intervalul mentionat, sâmbătă, 10 iunie, fiind urmat de ProTv si Kanal D. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Polonia-România a fost urmărită de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezintă targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului de sâmbătă seară s-a înregistrat la ora 22.31, când nu mai puţin de 1.777.000 de români urmăreau transmisiunea directă a postului TVR 1 de pe Stadionul Narodowy (rating 9,9%, share 22,8% la nivel naţional). Cel mai urmărit minut de către publicul urban a fost la 22.57, când 1.117.000 de telespectatori din segmentul menţionat erau alături de echipa natională de fotbal a României pe TVR 1 (rating 11,5%, share 28,6%). Pe tronsonul de public comercial, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 22.59, când 486.000 de persoane din acest segment (rating 10,7%, share 29,4%) au preferat jocul nationalei de fotbal, transmis de TVR 1.

România–Danemarca este cel mai vizionat meci la TVR 1 al reprezentativei de fotbal a României din preliminariile Cupei Mondiale FIFA Rusia 2018. Urmărit în medie de 2.624.000 de telespectatori, meciul România–Danemarca, este urmat în acest top de: România-Polonia (2.525.000 de telespectatori), Kazahstan–România (cu 2.021.000 de telespectatori), România–Muntenegru (1.841.000 de telespectatori), Armenia–România (cu 1.709.000 de telespectatori) si Polonia-România (cu 1.474.000 de telespectatori).

Din grupa E de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 mai fac parte, alături de reprezentativele României şi Poloniei, naţionalele Danemarcei, Muntenegrului, Armeniei şi Kazakhstanului. Următorul meci pe care îl va avea Naţionala după întâlnirea de sâmbătă, de la Varşovia, va fi pe 1 septembrie, acasă, în compania reprezentativei Armeniei. TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate meciurile Naţionalei de fotbal a României din preliminariile CM FIFA Rusia 2018.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.