Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider de audienţă cu partida Kazahstan-România

TVR1

Peste două milioane de telespectatori au urmărit al treilea meci din turneul de calificare al reprezentativei ţării noastre la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018, disputat marţi, 11 octombrie şi transmis în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+.

După un îmbucurător 0:5 în faţa reprezentativei Armeniei, la Erevan, „tricolorii” au susţinut, marţi seară, cel de-al treilea meci în turneul de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 – al doilea în deplasare şi totodată primul din istoria confruntărilor directe cu reprezentativa Kazahstanului. Românii au urmărit în număr mare confruntarea dintre cele două echipe, transmisă în direct de la Astana, la TVR 1, TVR HD şi TVR+. Astfel, partida a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, principalul post al Televiziunii Române adunând în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori pe intervalul de difuzare a meciului. Întâlnirea Kazahstan-România a fost comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin.

În medie, 2.021.000 de români au stat cu ochii pe televizor marţi seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 19.02-20.55, un rating* mediu de 11,3% şi o cotă medie de piaţă** de 22,4% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de marţi seară, înregistrând aproape dublul cifrelor obţinute de postul clasat al doilea. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Kazahstan-România a fost urmărită de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezintă targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cotă medie de piaţă).


Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre sfârşitul acestuia, la ora 20.54, când nu mai puţin de 2.753.000 de români aşteptau fluierul de final al partidei încheiate cu scor alb (rating 15,3%, share 28,6% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, cu 1.487.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 15,3%, share 28,4%). Pe tronsonul de public comercial, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 20.34, când 576.000 de persoane din acest segment (rating 12,9%, share 31,8%) urmăreau TVR 1.

Naţionala României a decolat spre Astana, pentru această partidă, imediat după meciul de la Erevan, ajungând în Kazahstan dis-de-dimineaţă. Echipa antrenată de Talgat Baysufinov i-a aşteptat pe români pe un teren cu gazon artificial şi cu mare încredere, după rezultatul precedent, 2:2 cu Polonia. De altfel, reprezentativa Poloniei este cea pe care „tricolorii” o vor întâlni în următorul meci din turneul de calificare la Cupa Mondială din Rusia. Partida se va juca la Bucureşti, pe 11 noiembrie, şi va fi transmisă, de asemenea, în direct şi în exclusivitate la TVR. Din grupa E de calificare la Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 mai fac parte, alături de reprezentativa ţării noastre, naţionalele Armeniei, Kazahstanului, Danemarcei, Poloniei şi Muntenegrului.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.