Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 lider de audienta cu meciul Unirea Urziceni -Glasgow Rangers

Partida dintre Unirea Urziceni şi Glasgow Rangers din UEFA Champions League a fost cel mai urmărit program de miercuri seară, aducând postul TVR 1, din nou, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile:
naţional, urban şi comercial.

Pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări peste 1,8 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 24,1%, iar rating-ul mediu de 9%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,4% şi un rating mediu de 10%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 26,1% cota de piaţă şi 9,1% rating.

,,Minutul de aur" al partidei a fost înregistrat la 22.30 când, la nivel naţional, peste 2,4 milioane de români urmăreau finalul primei reprize a meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 30,2% şi rating-ul de 11,9% pe target naţional.

TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial nu numai pe perioada transmisiei partidei de fotbal, ci şi pe parcursul programelor de după. Astfel, Super Fotbal UEFA Champions League, în intervalul 23.50 – 24.26, pe target naţional, cota de piaţă medie a acestui program a fost de 14,1%, iar rating-ul mediu de 2,9%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 14,8% şi un rating mediu de 3,4%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 17,5% cota de piaţă şi 3,7% rating, valori cu mult mai mari decât ale celorlalte posturi tv. Şi Rezumatul difuzat în intervalul 00.43 – 02.00 a înregistrat cele mai mari valori medii pe toate targeturile: la nivel naţional înregistrând o cotă de piaţă de 17,9 % şi rating de 1,8%, la nivel urban cu 21,1% cotă de piaţă şi rating de 2,4% şi pe target comercial cu cotă de piaţă de 24% şi rating de 2,7%.

Bucuresti, 05.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.