free download 78 travel guides written by experts

TVR 1 – lider de audienta cu meciul Manchester United – Otelul Galati

Meciul, din UEFA Champions League, a fost transmis în direct pe TVR 1 şi TVR HD în 2 noiembrie

Partida de fotbal Manchester United – Oţelul Galaţi, din faza grupelor UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider absolut de audienţă, miercuri seară, între orele 21.45 şi 23.34. Meciul a adunat în faţa micilor ecrane o medie de 1.186.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5,8% şi 18,2% cotă medie de piaţă**).

În mediul urban, 732.000 de telespectatori au urmărit partida Manchester United – Oţelul Galaţi (rating mediu 6,3% şi share mediu 18,3%), iar 319.000 de români au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal (rating mediu 6,2% şi share mediu 20,4%). Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional şi urban, s-a înregistrat la 22.05, când 1.497.000 de români urmăreau, la TVR 1, jocul băieţilor de la Oţelul Galaţi cu puternica echipă englezească.

De asemenea, Studio fotbal şi Gol după gol, emisiunile dedicate dezbaterilor pe marginea partidei şi rezumatului partidei, care au urmat meciului, s-au clasat de asemenea pe primul loc în topul audienţelor serii, la nivel naţional, urban şi comercial. Astfel, Studio fotbal, între orele 23.50 – 00.08, a înregistrat o medie de 432.000 de telespectatori din mediul naţional (2,1% rating şi 13,5% cotă de piaţă); la nivelul publicului urban, emisiunea a înregistrat o medie de 248.000 de telespectatori (2,% rating şi 12% cotă de piaţă), iar la nivel comercial 2,6% rating şi 14,7% cotă de piaţă.

Următoarele partide din UEFA Champions League se vor transmite la TVR 1 în 22 noiembrie (Oţelul Galaţi – FC Basel) şi în 23 noiembrie (AC Milan – FC Barcelona), începând cu ora 21.40.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 03.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *