free download 78 travel guides written by experts

TVR 1 – lider de audienta cu meciul FC Basel – Otelul Galati

Meciul a fost transmis în direct pe TVR 1 şi TVR HD în 14 septembrie

Partida de fotbal FC Basel – Oţelul Galaţi din faza grupelor UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider absolut de audienţă, miercuri seară, între orele 21.45 şi 23.34. Meciul a adunat în faţa micilor ecrane o medie de 1.424.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi 20,1% cotă medie de piaţă**).

În mediul urban, 948.000 de telespectatori au urmărit FC Basel – Oţelul Galaţi (rating mediu 8,2% şi share mediu 21,6%), iar 447.000 de români au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal (rating mediu 8,6% şi share mediu 26,3%). Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional şi urban, s-a înregistrat la 22.22, când 1.867.000 de români urmăreau, la TVR 1, primul gol al partidei, înscris de elveţieni (rating 9,1% şi cotă de piaţă 23,2%).

De asemenea, Studio fotbal, emisiunea care a urmat meciului, s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor serii, la nivel naţional, urban şi comercial. Astfel, Studio fotbal, între orele 23.47 – 00.08, a înregistrat o medie de 434.000 de telespectatori din mediul naţional (2,1% rating şi 12,2% cotă de piaţă); la nivelul publicului urban, emisiunea a înregistrat o medie de 328.000 de telespectatori (2,8% rating şi 14% cotă de piaţă), iar la nivel comercial 3,1% rating şi 16,8% cotă de piaţă.

Următoarele partide din UEFA Champions League se vor transmite la TVR 1 în 27 septembrie (returul Oţelul Galaţi – Benfica Lisabona) şi în 28 septembrie (urmează a se stabili), începând cu ora 21.40.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 15.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *