Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider de audienta cu meciul Estonia – Romania

TVR1

Aproape 1.900.000 de români au urmărit vineri seară meciul transmis de TVR 1

Meciul dintre reprezentativele Estoniei si României din preliminariile Campionatului Mondial de Fotbal 2014, disputat vineri, 7 septembrie, a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, între orele 21.00 şi 22.53. Duelul dintre echipele reprezentative ale Estoniei si României a stârnit interesul a aproape două milioane de români.

Partida Estonia – România, comentată pentru TVR de Emil Hossu Longin, a adunat, astfel, în faţa micilor ecrane 1.851.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 9,7% şi 20,8% cotă medie de piaţă**). Dintre aceştia, 1.112.000 sunt din mediul urban, TVR 1 înregistrând, pe tronsonul orar menţionat, un rating mediu de 10,6% şi un share mediu de 22,7%. TVR 1 şi-a alocat poziţia de lider de audienţă şi la nivelul publicului comercial, unde a înregistrat un rating mediu de 9,1% şi o cotă medie de piaţă de 21,9%.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat la 22.38, când, la nivel national, 2.423.000 de români urmăreau, la TVR 1, partida din preliminariile CM Fotbal 2014, transmisă în direct de la Tallinn (rating 12,7% şi cotă de piaţă 28,4%). Pe locul al doilea s-a clasat ProTV.

România a câstigat cu 2-0 meciul cu Estonia, din preliminariile CM 2014, datorită golurilor reusite de Torje si Marica. Urmatorul meci al nationalei se va disputa marti, 11 septembrie, cu Andorra, pe National Arena.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR.

Bucuresti, 09.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.