Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider de audienta cu emisiunea „O data-n viata”

TVR1

Vineri, 10 decembrie, intervalul 21.10 – 22.50

1.428.000 de telespectatori au urmărit în medie vineri seara, la nivel național, programul de divertisment O dată-n viață de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania și prelucrate de Compartimentul Strategie și Cercetare de Piață (Direcția Marketing și Vânzări SRTv). În intervalul 21.10 – 22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu  de 7,1% și o cotă de piață** medie de 16,6%, ocupând la nivel național locul întâi în preferințele publicului și fiind urmat de ProTv și Antena 1.

Cu un rating de 6,7% (765.000 de telespectatori) și cotă de piață medie de 15,8%, O dată-n viață a surclasat celelalte posturi de televiziune și la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reușit să adune o medie de 1.224.000 de telespectatori (6,1% și 13,3%) la nivel național, în partea a doua, O dată-n viață a fost urmărită de 1.611.000 de telespectatori (8% rating mediu și 20% share).

Minutul cu cea mai mare audiență de la O dată-n viață s-a înregistrat la 22.21, când 1.850.000 de telespectatori urmăreau, pe target național, TVR 1 (echivalent cu 9,2% rating și 22,6% cotă de piață medii). Și pe target urban minutul cu cea mai mare audiență corespunde orei 22.21, când 995.000 de telespectatori priveau isprăvile cuplului Floarea și Gheorghe (rating mediu 8,7 % și 21,1%).

Din 5 noiembrie, actorii Maria Buză şi Marius Rizea, personajele Floarea şi Gheorghe, o înlocuiesc pe Iuliana Tudor la prezentarea emisiunii O dată-n viață. Iuliana Tudor, care în scurt timp va deveni mămică, s-a alăturat în această perioadă echipei de realizatori Elise Stan și Titus Munteanu, în calitate de redactor coordonator al programului.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 12.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.