Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider cu preliminariile EURO 2008

Meciurile din preliminariile EURO 2008 disputate aseară şi transmise în direct pe TVR 1 şi TVR 2 au adus postul naţional în ipostaza de lider de audienţă de necontestat.

Aproape 3.500.000 de telespectatori au asistat la reuşita „tricolorilor” în faţa naţionalei luxemburgheze, între care 1.741.000 numai în mediul urban. TVR 1 a înregistrat pe durata meciului o cotă de piaţă de 51,3% la nivel naţional, 47,1% la nivel urban şi 47,5% pe comercial, în timp ce ratingul a fost de 17,7% pe la nivel naţional, 16,3% în mediul urban, respectiv 12,8% pe comercial. Minutul de aur s-a înregistrat la ora 20.22, când 4.568.000 de români s-au uitat la TVR 1, cifră tradusă într-un share de 56,7% şi un rating de 23,4% la nivelul întregii ţări.

Emisiunea care a precedat partida de fotbal România – Luxembrug, Minutul 0, moderată de Vlad Enăchescu şi Ovidiu Ioaniţoaia, a atras şi ea atenţia microbiştilor, devansând celelalte posturi de televiziune cu un share de 20,1% şi un rating de 3,8% la nivel naţional, respectiv 17,3% cotă de piaţă şi 3,9% rating la nivel urban. Repriza a III-a, emisiunea de analiză şi comentarii sportive la care ne-am reîntâlnit cu Vlad Enăchescu şi Ovidiu Ioaniţoaia a surclasat de departe emisiunile posturilor concurente, fiind urmărită de peste 2.000.000 de telespectatori, echivalând cu o cotă de piaţă de 25% şi un rating de 10,6% la nivelul ţării, respectiv un share de 21% şi un rating de 8,6% în mediul urban.

Şi TVR 2 a fost lider de audienţă cu partida Slovenia – Olanda din preliminariile Campionatului European de Fotbal, transmisia fiind urmărită de aproximativ un milion de telespectatori la nivel naţional, reprezentând un rating mediu de 5,1% şi o cotă medie de piaţă de 14,2%. Comparativ cu celelalte posturi tv, TVR 2 a fost lider de piaţă în ultimele 20 de minute din prima repriză şi aproape pe întreaga durată a celei de-a doua reprize.

Cel mai mare număr de telespectatori la nivel naţional a fost înregistrat la ora 22.16 când meciul era urmărit de 1.437.000 telespectatori, reprezentând un rating de 7,4% şi o cotă de piaţă de 17,1%.

Bucuresti, 29.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.