Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 – lider absolut de audienta cu meciul Romania-Ungaria

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei, transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost aproape la fel de vizionată ca finala Cupei Mondiale 2014. Peste 4,3 milioane de români la România-Ungaria – în cel mai vizionat minut al meciului!

3.339.000 de români au urmărit sâmbătă seară la TVR 1 confruntarea dintre echipele României şi Ungariei, partidă disputată în preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de la Arena Naţională din Bucureşti, meciul a pus TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban, comercial. Dacă finala Cupei Mondiale 2014 a înregistat un rating mediu de 3,4 milioane de telespectatori, partida România-Ungaria a ajuns la o medie de peste 3,3 milioane de privitori.

În medie, 3.339.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seara, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 19.01-20.54, un rating* mediu de 18% şi o cotă medie de piaţă** de 37,9% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 10 octombrie, pe intervalul amintit TVR 1 a avut de patru ori mai mulţi telespectatori decât următorul post clasat, ProTV. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Ungaria a fost urmărită de 1.865.000 de telespectatori (rating mediu 18,5%, share mediu 39,8%), dintre care 774.000 reprezintă targetul comercial (15,3% rating mediu, respectiv 40,7% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre finalul partidei (ora 20.53), când nu mai puţin de 4.348.000 de români urmăreau la TVR 1 jocul tricolorilor în aşteptarea înscrierii golului victoriei (rating 23,5%, share 43,1% la nivel naţional). Dintre aceştia, 2.360.000 erau din mediul urban (rating 23,4%, share 45,5%). Tot finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul tânăr, ora 20.51 aducând recordul de telespectatori pe target comercial: 1.008.000 de persoane (rating 20%, share 47%).

Şi Studio Fotbal, care a urmat meciului, a înregistrat cea mai bună audienţă pe intervalul 21.00-21.10. În medie, 1.531.000 de români au urmărit, intervenţiile moderatorului Tudor Furdui şi ale invitaţilor săi de la Arena Naţională, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 8,3% şi un share mediu de 15,4% la nivel naţional. În medie, 815.000 de telespectatori din mediul urban la TVR 1 au urmărit imagini în direct de la Arena Naţională, unde suporterii au lăsat un stadion devastat (rating mediu 8,1%, share mediu 15,8%). 382.000 dintre aceştia au reprezentat targetul comercial (rating mediu de 7,6% şi cotă medie de piaţă de 18%).

Întâlnirea de sâmbătă seară a fost, pentru reprezentativele României şi Ungariei, meciul direct cu numărul 25 şi al 12-lea oficial. Rezultatul obţinut aseară, scor egal (1-1), complică şansele românilor de calificare.

Telespectatorii TVR pot urmări, în exclusivitate, toate cele zece partide jucate de „tricolori” pentru calificarea la EURO 2016: Grecia – România (7 septembrie 2014, încheiat cu scorul de 1-0), România – Ungaria (11 octombrie 2014, încheiat cu 1-1), Finlanda – România (14 octombrie 2014), România – Irlanda de Nord (14 noiembrie 2014), România – Insulele Feroe (29 martie 2015), Irlanda de Nord – România (13 iunie 2015), Ungaria – România (4 septembrie 2015), România – Grecia (7 septembrie 2015), România – Finlanda (8 octombrie 2015) şi Insulele Feroe – România (11 octombrie 2015). Toate meciurile sunt precedate şi urmate de studiouri de dezbateri.

În această toamnă, TVR continuă o tradiţie începută în 1960, la preliminariile primului turneu european de fotbal. De atunci, TVR a transmis, o dată la patru ani, meciurile României în calificările pentru Campionatul European. Din 1960 până în prezent s-au disputat 14 ediţii, EURO 2016 fiind ediţia cu numărul 15. Toate meciurile României de calificare la EURO 2016 sunt transmise în direct şi exclusiv la TVR.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv.

Bucuresti, 12.10.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.