Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 lider absolut de audienta cu finala Eurovision 2012

TVR1

Aproape 2.300.000 de românii au urmărit în direct la TVR 1 evoluţia trupei Mandinga pe scena de la Baku

Finala concursului Eurovision 2012 a adus TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public – naţional, urban şi comercial – aseară, în intervalul 22.00 – 01.24. În finala de la Baku, Azerbaidjan, câştigată de Suedia, România s-a clasat pe locul 12.

1.645.000 de telespectatori au urmărit în medie la nivel naţional finala concursului Eurovision 2012, transmisă de TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 8,6% şi unei cote de piaţă** medii de 24,7%. Dintrea aceştia, 1.131.000 de telespectatori reprezintă targetul urban (10,8% rating mediu şi 28,8% cotă de piaţă medie). Şi pe publicul comercial TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă, cu o medie de 546.000 de telespectatori (9,9% rating şi 28,6% cotă de piaţă medie).

Evoluţia pe scena de la Baku a trupei Mandinga în finala Eurovision 2012 a fost urmărită 2.295.000 de telespectatori la nivel naţional (minutul de aur înregistrat la 23.09), ceea ce corespunde unui rating mediu de 12% şi unei cote de piaţă medii de 28,6%. Dintre aceştia, 1,5 milioane din mediul urban (rating mediu de13,7 şi 30,8% cotaă de piaţă medie) au urmărit la TVR 1 Mandinga interpretând Zaleilah. TVR 1 a surclasat astfel toate celelalte posturi tv de la noi, următorul post clasat având o audienţă de trei ori mai mică decât a postului TVR 1.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR.

Bucuresti, 27.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.