free download 78 travel guides written by experts

TVR 1, din nou lider de audienta cu emisiunea „O data-n viata”

Vineri, 28 ianuarie, intervalul 21.00–22.50, şi sâmbătă, 29 ianuarie, în reluare, între orele 16.40–18.30

1.472.000 de telespectatori au urmărit, în medie, vineri seara, la nivel naţional, un „Best of” al programul de divertisment O dată-n viaţă de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania şi prelucrate de Compartimentul Strategie şi Cercetare de Piaţă (Direcţia Marketing şi Vânzări SRTv). În intervalul 21.00–22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu de 7,3% şi o cotă de piaţă** medie de 16,1%, ocupând la nivel naţional locul întâi în preferinţele publicului şi fiind urmat de ProTv şi Antena 1.

Cu un rating de 5,9% (673.000 de telespectatori) şi cotă de piaţă medie de 13,2%, O dată-n viaţă a surclasat celelalte posturi de televiziune şi la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reuşit să adune o medie de 1.444.000 de telespectatori (7,1% rating şi 14,8% share) la nivel naţional, în partea a doua, O dată-n viaţă a fost urmărită de 1.597.000 de telespectatori (7,9% rating mediu şi 18,7% share).

Mai mult decât atât, sâmbătă, 29 ianuarie, în intervalul orar 16.40 – 18.30, TVR 1 a devansat din nou ca audienţă celelalte televiziuni, difuzând, în reluare, acelaşi „Best of” O dată-n viaţă. Astfel, la nivelul întregii ţări, 960.000 de telespectatori în medie au preferat reluarea emisiunii de la Televiziunea publică, dintre care 483.000 în mediul urban. Pe intervalul amintit, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă medie de piaţă de 13,5% la nivel naţional, respectiv un rating mediu de 4,2% şi o cotă medie de piaţă de 11,6% la nivelul publicului urban.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 30.01.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *