Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 a transmis aseara cel mai vizionat meci de fotbal din 2011

TVR1

Aproape 4 milioane de telespectatori au urmărit în medie partida de pe National Arena

TVR 1 a transmis aseară cel mai vizionat meci de fotbal difuzat de televiziunile româneşti în anul 2011. Partida dintre România şi Franţa, care a coincis cu inaugurarea oficială a National Arena, a adus TVR 1 în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate targeturile (naţional, urban şi comercial) marţi, 6 septembrie, între 21.35 şi 23.29.

Partida contând pentru calificarea României la Euro 2012 a adunat în faţa micilor ecrane aproape 4 milioane de telespectatori la nivel naţional (3.902.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 19,1% şi unei cote de piaţă** de 45,1%). La nivel urban, TVR 1 a întrecut, de asemenea, toate celelalte posturi tv cu o medie de 2.355.000 de telespecatatori (rating 20,3% şi share 46,7%). Şi pe target comercial cifrele de audienţă plasează TVR 1 în fruntea topului cu 947.000 de telespectatori (rating mediu 18,3% şi cotă de piaţă medie 50, 6%).

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat spre finalul primei reprize a partidei România-Franţa: la nivel naţional, s-a înregistrat la 22.15, când 4.541.000 de români (rating 22,2% şi cotă de piaţă 49,4%) urmăreau transmisiunea TVR 1 în direct de pe National Arena. La nivel urban, minutul de aur s-a înregistrat tot la ora 22.15, când 2.786.000 de telespectatori aveau televizoarele deschise pe TVR 1 (rating 24% şi cotă de piaţă 51,7%). La nivel comercial, minutul de aur a fost la ora 22.17, când se înregistrau 1.149.000 de telespectatori la TVR 1 (22,2% rating şi 59,1% cotă de piaţă).

De asemenea, ediţiile speciale pregătite de Redacţia Sport a TVR – Studio fotbal difuzate înainte şi după meci – au fost cele mai urmărite programe pe spatiul lor de difuzare, mărind intervalul în care TVR 1 a condus detaşat în topul audienţelor. Astfel, Studio fotbal (de la ora 20.50), moderat de Cosmin Cernat şi Marius Mitran, a înregistrat un rating mediu de 6,8% şi share mediu de 16,2% la nivel naţional; 6,8% rating şi 15,6% share la nivel urban. Şi Studio fotbal difuzat după terminarea partidei (ora 23.41 – 24.20) s-a clasat pe primul loc cu 5,4% rating mediu şi 25,9% share mediu la nivel naţional şi 5,1% rating şi 22,4% cotă de piaţă medie la nivel urban.

Următoarele partide de fotbal din UEFA Champions League vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD pe 13 şi 14 septembrie. Este vorba despre miciurile din faza grupelor: marţi – F.C. Barcelona – A.C. Milan, iar miercuri – partida F.C.Basel – Oţelul Galaţi.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: GFk România; prelucrare date: SRTv; copyright: ARMA.

Bucuresti, 07.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.