Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Turul Phenomenal Gillette, istoria unui tur fenomenal

Gillette Fusion Phenom, 14 zile, 3096 km şi 336 ore de alergare continuă

Razvan Lucescu, Ionut Lupescu, Ivan Patzaichin, Francisc Vastag

Guinness World Records

Agenţia de comunicare Millenium Communications împreună cu agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ au dezvoltat Turul Phenomenal Gillette, proiectul care a permis bărbaţilor din România sa scrie istoria celei mai lungi ştafete din lume şi să intre în Guinness World Records.

Turul Phenomenal Gillette a fost organizat cu ocazia lansării în România a aparatului de ras Gillette Fusion Phenom ce beneficiază de tehnologia inovativă de bărbierit cu 5 lame pentru confort şi 1 pentru precizie şi de un design modern, oferind cel mai bun bărbierit de la Gillette.

“A fost probabil cel mai complicat proiect pe care l-am făcut, de o mare complexitate logistică. Cu toate acestea a fost mult mai uşor decât credeam. Ne încărcam cu energie după fiecare întâlnire cu oamenii ieşiţi în stradă să aplaude alergătorul sau cu copiii ce mărturiseau după trecerea ştafetei: „când am să fiu mare, vreau să fiu atlet”, a declarat Ştefan Petrescu, BTL Director, Millenium Communications.

“De multe ori, când mai multe minţi îşi unesc eforturile, iese ceva fenomenal. Aşa a fost şi cu acest proiect. Ne-am adunat, am brainstormat, Creaţie, Strategie, BTL, PR, mai seniori, mai juniori, am venit cu multe idei, am râs, ne-am dat cu capul de masă, ne-am entuziasmat, am vorbit toţi sau am tăcut. Deh, ne trebuia o idee fenomenală. Din vortexul de idei, la un moment dat m-am auzit zicând: “Ce-ar fi dacă am face o ştafetă-maraton?”, Bogdan Theodor Olteanu, directorul diviziei de PR a spus “Da! Vom alerga în jurul României, asta e foarte tare!” şi uite aşa am dat bărbaţilor români şansa să-şi demonstreze potenţialul fenomenal. A fost “teamwork”, este Guinness World Record, sperăm la un “best practice”!” a declarat Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers™, agenţia ce s-a ocupat de identitatea şi comunicarea ATL a Turului Phenomenal Gillette.

Timp de 14 zile, românii care au dorit să arate lumii că sunt fenomenali, împreună cu reprezentanţi ai Federaţiei Romane de Atletism, au alergat continuu în jurul ţării şi au parcurs 3096 km. Proiectul a fost susţinut de Mercedes-Benz şi de instituţiile publice române (Poliţia Română, Jandarmeria, Salvarea, SMURD-ul, Primăriile şi Consiliile Judeţene incluse pe traseu).

Printre cei care au contribuit la realizarea celei mai lungi ştafete din lume se regăsesc şi bărbaţi cunoscuţi la nivel naţional sau local pentru rezultatele extraordinare obţinute în propriile domenii de activitate. Este vorba despre Răzvan Lucescu, Ionut Lupescu, cei care au pornit şi încheiat ştafeta în Bucureşti, Ivan Patzaichin (în Tulcea), Ion Băraru, profesorul constănţean care îi pregăteşte pe elevii premiaţi an de an de NASA, Petru Ghervan, antrenorul naţionalei de handbal masculin (în Suceava), arbitrul FIFA Cristian Balaj (în Baia Mare), Francisc Vastag (în Oraviţa) sau portarul Universităţii Craiova, Silviu Lung Jr. (in Craiova) şi mulţi alţii. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul www.phenomenal.ro, precum şi pe contul de FaceBook Turul Phenomenal Gillette.

La finalul celor 336 ore de alergare, un reprezentant al Guinness World Records a omologat proiectul drept cea mai lungă ştafetă din lume.

„Bărbaţii din toată ţara au dovedit lumii că sunt fenomenali, alergând în cea mai lungă ştafetă din lume. Felicităm toţi participanţii şi în plus mulţumim agenţiilor implicate în proiect, colaboratorilor şi celor care au susţinut ştafeta pe parcursul celor 14 zile de alergare continuă!”, a declarat Teodora Popescu, PR Manager Gillette.

Pentru acest proiect au lucrat alături de echipele Gillette, Millenium Communications, Rusu+Bortun Brand Growers™ şi alţi prieteni la fel de fenomenali.

Echipa Millenium Communications BTL: Ştefan Petrescu (Events Director), Alexandra Lungeanu (Account Manager), Ioana Ceapă (Account Executive), Anca Croitoriu (Account Executive), Paul Horjea (BTL Manager), Valentin Ştefănită (BTL Manager), Marius Voiculescu (BTL Manager) şi Alina Alexandrescu, Project Manager în cadrul diviziei de Proiecte a Millenium Communications

Echipa Millenium Communications PR: Bogdan Theodor Olteanu (Head of PR Division), Laura Bănică (PR Manager), Nicoleta Gavrilă (PR Executive).

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers™: Marc Bortun (Creative Partner), Anca Uscăţescu (Postproduction Manager), Andra Băltoiu (Strategic Planner), Cătălin Rusu (Creative Director & Copywriter)

Bucuresti, 27.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.