free download 78 travel guides written by experts

Tuborg iti elibereaza imaginatia

În vara aceasta, marca de bere Tuborg trezeşte gustul pentru aventură al consumatorilor săi, lansând campania promoţională „Tuborg îţi eliberează imaginaţia” derulată în perioada 1 iunie – 31 august 2006. Campania oferă iubitorilor acestei mărci şansa să câştige 10 premii constând în câte o excursie în valoare de 10.000 Euro, 2.000 de premii a câte o geantă de voiaj, 30.000 de premii în butoaie de 5 l de bere Tuborg Gold şi 400.000 de doze de 0.5 l de bere Tuborg Gold.

Timp de trei luni, orice bere Tuborg consumată reprezintă ocazia de a porni în aventura vieţii tale, în compania unei beri de calitate. Valoarea totală a premiilor care pot fi câştigate prin această campanie depăşeşte 600.000 USD. Promoţia este susţinută prin spoturi TV, radio, out-door şi PR.

Campania promoţională „Tuborg îţi eliberează imaginaţia” se adresează tuturor segmentelor de consumatori, iar conceptul este dezvoltat în jurul ideii de a opta pentru o vacanţă guvernată de principala valoare a brandului Tuborg: libertatea. Campania promoţională se desfăşoară în cadrul platformei de comunicare lansată în luna mai pentru acest brand, care reprezintă un manifest împotriva rutinei, a lipsei de imaginaţie şi a tuturor constrângerilor.

„Hotărât lucru, şi vara aceasta este vara Tuborg! Iată că la scurt timp după ce Festivalul Internaţional Tuborg şi-a închis porţile, această nouă promoţie preia ştafeta distracţiei, oferindu-le iubitorilor berii de calitate un motiv în plus să prefere compania prietenilor şi a mărcii Tuborg. Spiritul liber, trăsătura comună a tuturor iubitorilor berii Tuborg, va face ca atmosfera de vacanţă să se instaleze imediat, iar aventura să ocupe un loc de cinste în programul acestei veri. Ca în fiecare an, ne-am propus să fim alături de consumatorii noştri în toate activităţile lor de vacanţă, încercând astfel să le mulţumim şi să le răsplătim fidelitatea în toate ocaziile de consum.” declară Cătălin Ignat, director de marketing URBB.

La promoţie participă toate sticlele de bere Tuborg de 0,5l cu capac tuby-cap care au eticheta de pe gâtul sticlei cu însemnul “Tuborg îţi eliberează imaginaţia” şi pe partea din spate o etichetă distinctă cu informaţii referitoare la promoţie. Sticlele câştigătoare vor avea inscripţionat în interiorul capacului tuby-cap un însemn grafic ce va desemna unul dintre premii. De asemenea, la promoţie participă toate dozele de bere Tuborg de 0.5 l care au înscrise pe ambalaj informaţii referitoare la campania promoţională. Dozele câştigătoare au inscripţionat sub inelul dozei un mesaj ce desemnează unul dintre premii.

Pentru cele 10 premii ale promoţiei “Tuborg îţi eliberează imaginaţia” constând în excursii în valoare de câte 10.000 Euro, compania va organiza câte un sejur la indicaţiile fiecărui câştigător, care va stabili: destinaţia, durata, numărul de persoane participante, modalităţi de transport, cazare, petrecere a timpului liber. În alegerea excursiei, câştigătorii trebuie să se încadreze în suma de 10.000 Euro.

Persoanele care deţin capacul sau, în cazul dozelor, inelul având însemnul grafic care desemnează premiul “geantă de voiaj” vor contacta compania la numărul de telefon 205.50.20. Iubitorii de bere care câştigă prin însemnul grafic „butoi” sau „doză” îşi pot ridica premiile de la orice benzinărie Mol, de la distribuitori, de la sediul şi filialele URBB şi din magazinele autorizate – în cazul dozelor.

Reprezentativă pentru atitudinea liberă şi nonconformistă, marca Tuborg se află în topul preferinţelor consumatorilor de bere în peste 150 de ţări din întreaga lume, făcând parte din portofoliul Carlsberg Breweries A/S, unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel internaţional în producţia de bere. În România Tuborg Gold face parte din portofoliul URBB şi este liderul berilor internaţionale produse sub licenţă, cu o cotă de piaţă de peste 50%. Valoarea esenţială a mărcii Tuborg este libertatea.

Bucuresti, 13.06.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *