Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Tuborg Green Nights debuteaza cu Vita de Vie

Tuborg, unul dintre cele mai cunoscute branduri de bere din Romania, continua investitiile in muzica si in acest an, prin lansarea unei noi platforme care subliniaza una dintre principalele valori ale brandului. In 2010, Tuborg Green Nights va sustine trupe romanesti apreciate de catre tineri, prin organizarea unor concerte in mai multe locatii din Bucuresti si alte orase din tara.

Tuborg Green Nights va debuta in Bucuresti, pe 25 martie in Silver Church si va continua pe 26 martie in Club Mojo. Cele 2 evenimente marcheaza lansarea albumului Fetish al trupei Vita de Vie, iar concertele vor incepe de la ora 21.00. Biletele se vor gasi in seara concertului la intrarea in locatie, iar consumatorii fideli ai berii Tuborg pot castiga invitatii la concert, accesand www.facebook.com/tuborgsound.

Pentru fiecare bilet sau invitatie, participantii vor primi o bere Tuborg.

"Inca de la lansarea pe piata romaneasca, am adus consumatorilor romani de bere Tuborg experiente muzicale memorabile. Fie ca a fost vorba de trupe internationale de renume sau artisti romani consacrati, Tuborg a reusit sa anime de fiecare data atmosfera, prin spectacole de succes. Conform unui cercetari de piata efectuate in septembrie 2009, Tuborg este perceput de catre consumatori ca fiind cel mai implicat brand de bere in muzica. Suntem siguri ca si Tuborg Green Nights va aduce aproape de tineri aceeasi atmosfera neconventionala, cu muzica si bere de calitate.", a declarat Doron Zilberstein, Vice Presedinte Marketing URBB.

Si la nivel international, Tuborg a organizat numeroase evenimente muzicale de amploare, muzica fiind prezenta constant in viata brandului.

Vita de Vie, trupa care va deschide seria de evenimente sub conceptul Tuborg Green Nights, este una dintre cele mai apreciate prezente de pe scena muzicala romaneasca. Cu 7 albume la activ si sute de concerte in Romania, dar si in strainatate, Vita de Vie si-a pastrat claritatea si nonconformismul cu care si-a obisnuit fanii, inca de la prima aparitie pe scena.

Cel mai recent album al trupei, Fetish, beneficiaza de sprijinul marcii Tuborg, in calitate de sponsor. In timpul concertelor din 25 si 26 martie, consumatorii Tuborg vor avea ocazia sa castige cel mai recent album Vita de Vie, dar si tricouri si alte materiale promotionale.

Evenimentul va fi transmis si in direct, pe site-ul //www.tscarena.ro/tsca/.

Bucuresti, 25.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *