Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Trupele roz s-au inrolat in marsul impotriva cancerului la san

AvonAVON Cosmetics România a organizat duminică, 11 octombrie 2015, Marșul Trupelor Roz, un marș de informare, parte a Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, care a tras un semnal de alarmă asupra importanței depistării precoce a cancerului la sân și a adus în stradă lupta pentru sănătatea femeilor.

Andreea Marin, ambasadorul campaniilor sociale AVON, și Dani Oțil, gazda evenimentului, au însoțit cei 1000 de participanți care, în ciuda vremii de afară, au mărșăluit în semn de solidaritate pe traseul dintre Piața Unirii și Parcul Tineretului. La final, furtuna a fost înlocuită de o ploaie de confetti roz, iar participanții, alături de învingătoare ale cancerului la sân, au lansat baloane în memoria victimelor cancerului. Marșul s-a încheiat cu un spectacol de karaoke prin care ne-am făcut auziți în crezul nostru alături de Anna May, Amna, Theo Rose, Andreea Antonescu, Daniel Iordăchioae, Alessandra și Jessica D.

„Acum 13 ani ne-am asumat în fața femeilor din România să fim compania care le sprijină în lupta lor împotriva cancerului la sân. An de an ne-am respectat angajamentul prin evenimentele de informare și donațiile de echipamente medicale. Am dotat 8 centre medicale din România și am donat peste 2,8 milioane de dolari. Sunt pași importanți pe care i-am făcut împreună, iar promisiunea noastra este că vom continua lupta pentru sănătate alături de societatea civilă și autorități.

Trupele roz s-au inrolat in marsul impotriva cancerului la san

Ieri, prin Marsul Trupelor Roz am devenit mai puternici prin efortul și implicarea noastră, a companiei AVON, a vedetelor care ne-au fost alături, a supraviețuitoarelor și a voluntarilor implicați. Am arătat că atunci când credem cu tărie în cauza pentru care luptăm suntem de neoprit. Marșul Trupelor Roz a fost despre cei care și-au asumat lupta pentru sănătatea femeilor dragi și au devenit exemple de omenie și dăruire.”

Răzvan Dirațian, General Manager AVON Cosmetics România și Moldova

1 din 8 femei din România riscă să dezvolte cancer la sân și, anual, 5.600 de românce sunt diagnosticate cu această maladie. Dintre ele, 90% ajung la medic în stadii avansate ale bolii, atunci când șansele de supraviețuire sunt reduse. Semnele acestei maladii sunt vizibile abia în ultimele stadii ale bolii, iar controlul periodic este singura metodă prin care femeile pot afla că sunt bine. Luptăm însă cu optimism și încredere, deoarece această boală depistată în primele stadii poate fi vindecată.

Prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, AVON România luptă împotriva cancerului la sân, prin strângerea de fonduri din vânzarea produselor cu fundiţă roz. Acestea sunt direcţionate către finanţarea programelor destinate informării şi educării femeilor din România privind depistarea precoce a cancerului la sân şi achiziţionarea de echipamente medicale pentru a asigura îngrijire de calitate pentru pacienţii diagnosticaţi cu această boală. „În fiecare an, prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, invităm femeile să facă o promisiune pentru viaţă, le vorbim despre modalităţile de diagnosticare precoce a cancerului la sân şi le încurajăm meargă la control.”, a declarat Raluca Kișescu, Director de Marketing AVON România și Moldova.

Parteneri: Aqua Carpatica, Roton, BGS, AudioSis, Poliția Română
Parteneri media: Itsy Bitsy și Starcom Media Vest
Comunități implicate: Asociația AMAZONIA, Asociația Phoenix, Centrul Filia, Asociația Edulier, SkirtBike, Mămici pe Biciclete, Minuni.ro.

Bucuresti, 12.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *