Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Trout&Partners a elaborat strategia de diferentiere pentru Frutti Fresh

Trout&Partners Consulting, parte a retelei internationale de companii de consultanta de marketing fondata de Jack Trout, a elaborat strategia de diferentiere pentru gama de produse Frutti Fresh a European Drinks.

Strategia este una de atac si are in vedere doua obiective: pe de o parte atragerea de noi consumatori, cu accent pe segementul de varsta 13 -25 ani, pe de alta parte cresterea frecventei de consum in randul consumatorilor actuali.
 
“Frutti Fresh este unul dintre primele branduri aparute pe piata bauturilor racoritoare carbogazoase. In timp el a evoluat, dar contextul prezent a dictat intinerirea targetului de consumatori. Tinerii sunt cei mai mari consumatori ai categoriei, iar Frutti Fresh, in mod firesc, incepe sa se orienteze mai mult si catre ei”, spune Adinel Tudor, Senior Partner Trout&Partners Consulting.

Noua miscare strategica a fost declinata intr-o prima etapa la nivel de produs, eticheta si ambalaj. In cea de-a doua etapa, diferentiatorul “mai tanar” a devenit vizibil si la nivel de comunicare: TV, OOH si print, etapa in care s-a colaborat cu agentia de publicitate Friends Advertising. Campania de comunicare pentru 2007 va fi una complexa si de amploare.

Elaborarea strategiei a urmat cei 4 pasi consacrati ai metodei de lucru Trout&Partners: studierea contextului competitiv, identificarea celei mai potrivite pozitionari pentru brandul Frutti Fresh, gasirea argumentelor de sustinere a acestei pozitionari si formularea recomadarilor de comunicare catre Friends Advertising.  

Noua strategie Frutti Fresh vine in contextul in care piata bauturilor carbogazoase si-a incetinit ritmul de crestere, apropiindu-se de maturitate. Din acest motiv, competitia pe aceasta piata este extrem de acerba.

“Pe fondul pierderii de consumatori si/ sau scaderea frecventei de consum prin saltul la categoria superioara ca beneficii percepute (still drink, juice sau nectar), cresterea categoriei bauturi carbonatate va fi din ce in ce mai lenta iar pe termen mediu (3 ani) putem asista la stagnarea sau chiar scaderea volumului acestei categorii. Prin urmare, provocarea este cu atat mai mare atat pentru noi, cat si pentru European Drinks”, explica Adinel Tudor.  

Bucuresti, 8.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.