Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tripsta: Călătoriile femeilor în 2015 – excursii cu iz germanic, oriental sau latin

Româncelor le place să călătorească și, anul trecut, și-au manifestat pasiunea pentru excursii cu iz germanic, alegând însă și destinații cu parfum oriental sau latin, indică datele Tripsta1.

·    Germania și Berlin – destinațiile preferate de romance pentru vacanță, în 2015

Pasionate de călătorii, româncele au decis, anul trecut, să își petreacă vacanțele cu precădere în Germania, Italia și Turcia. În plus, ele au mai mers și în țări precum Spania, Franța, Austria, Marea Britanie, Grecia și Cehia și nu au exclus nici România de pe lista lor de destinații de vacanță.

În ceea ce privește orașele care au fost principalele destinații ale româncelor anul trecut, Berlinul a fost pe primul loc, urmat de Istanbul și Viena. Lista destinațiilor cu vibe germanic se mai află, în afară de Berlin și Viena, și Munchen. În același timp, moștenirea latină s-a făcut simțită și în cadrul listelor de călătorii ale româncelor, care au inclus și destinații precum Roma, Barcelona sau Paris printre favorite. Pe de altă parte, Atena sau Praga au fost și ele destinații considerate de femeile românce drept destinații interesante pentru vacanță pe parcursul anului trecut.

·    Vacanțele la feminin: 11 zile de concediu, circa 260€ cheltuiți pentru zboruri cu Tarom, rezervate de pe computer

În 2015, româncele și-au rezervat zborurile cu circa 40 de zile înainte de data plecării, alocând astfel cu o săptămână mai puțin planificării comparativ cu anul precedent. Atunci când vine vorba de durata călătoriilor, femeile și-au făcut aranjamente pentru vacanțe de 11 zile și au utilizat pentru rezervări în principal computerele (89%) și mai puțin dispozitivele mobile (11%), desi utilizarea mobilelor a întregistrat o ușoară creștere comparativ cu 2014 (când ponderea rezervărilor făcute de către femei de pe dispozitive mobile era de 9%).

Femeile romance au preferat să călătorească cu compania aeriană națională TAROM, apoi cu Air Berlin și Wizzair. Pe lista liniilor aeriene preferate de călătoarele din România anul trecut s-au mai aflat Turkish Airlines, Lufthansa, Austrian Airlines, Alitalia, Blue Air, Ryanair, și Aegean Airlines. TAROM a fost pe primul loc în topul liniilor aeriene preferate de femei și anul trecut, urmată de Air France și KLM, apoi de Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, Aegean Airlines, Air Berlin, Alitalia și Wizzair.

Valoarea medie a unui bilet de călătorie rezervat de femeile romance în 2015 a fost de 260€, în creștere de la 240€ anul trecut. Cu toate acestea, unele dintre femei s-au dovedit grijulii atunci când vine vorba de cheltuieli, plătind numai 20€ pentru zborul cu avionul. Pe de altă parte, au existat și femei pentru care comfortul călătoriei a contat mai mult decât cheltuielile și care au plătit și 3.700 € pentru a avea un zbor plăcut. Comparativ, în 2014, cel mai ieftin bilet achiziționat de femei a costat 27€ și cel mai scump – 1.300€.

1 Datele Tripsta se referă la rezervările de călătorie realizate de femeile romance în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2015.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.