Trend Vision este cel mai important proiect de imagine dezvoltat de Wella.
Fiind unul dintre jucătorii principali din lumea modei şi hairstyling-ului, Wella recunoaşte trendurile, le influenţează şi le dezvoltă şi propune pentru anul 2006 patru tendinţe:
- techno nature
- real daydream
- world fusion
- gothic luxury
Detalii in acest material
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Analiza Gebruder Weiss România: Piața de transport și logistică în 2023/2024 – de la provocări, la o...
Kaufland se alătură celei de-a 10-a ediții a Colectei Naționale de Alimente prin Cutia cu fericire
Pentru al doilea an consecutiv, OSCAR Downstream este cel mai atractiv angajator din industria Oil &...
Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Emplo...
Care sunt cele mai bune 63 de programe de internship din România? Companiile nominalizează, studenți...
Mondelēz International raportează progrese semnificative în cadrul raportului de sustenabilitate "Sn...
Idea Morph: Startup-ul românesc cu investiție de 300.000 euro pentru brainstorming online
Ateneul Român primește Marca patrimoniului european