Publicis România a obținut trei trofee de aur și două de bronz pentru campania socială “Back Home Screens”, în cadrul Ad Stars Awards 2016. Campania, concepută de Publicis România și implementată în colaborare cu Publicis Shanghai, a fost premiată la categoriile: Public Service, Media, PR și Outdoor.
A fost o colaborare strânsă cu Publicis Shanghai și suntem mândri că ideea care s-a născut la Publicis România a găsit, prin intermediul rețelei Publicis, o întrebuințare atât de potrivită și plină de înțeles în China, unde această situație dramatică atinge proporții foarte mari. – Jorg Riommi, Chief Creative Officer
OPPO China, unul dintre cei mai mari producători de telefoane mobile din lume, a identificat o problemă dramatică la nivel național: dintre cei 200.000 de copii dați dispăruți anual, doar 0.1% sunt găsiți. Împreună cu ONG-ul “Baby Back Home”, OPPO a donat, de Ziua Internațională a Copilului, toate ecranele telefoanelor mobile din materialele de promovare print, outdoor și retail pentru a afișa imagini ale copiilor dispăruți.
Filmul campaniei:
Back Home Screens from Publicis Romania on Vimeo.
Obiectivul a fost obținerea vizibilității folosind resursele de comunicare deja existente. Faptul că am dat un alt scop ecranelor de telefon din comunicarea brandului Oppo a fost o idee îndeajuns de nouă cât să ridice multe sprâncene și, în consecință, să atragă atenția maselor. Exact ce aveam nevoie pentru a servi o cauză atât de sensibilă ca cea a copiilor pierduți. Vorbim de o inovație în media la fel de curajoasă ca însuși brandul care a inițiat-o. – Silviu Nedelschi, Group Creative Director
Echipa Publicis România: Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Romulus Petcan – Copywriter; Gabriel Gherca – Art Director, Raluca Iacob – Head of Strategy, Jorg Riommi – Chief Creative Officer.
Echipa Publicis Shanghai: Sheena Jeng – Chief Creative Officer, Coobe Leung – Creative Director, Kane Ma – Creative Partner, Lilian Zhu – Group Head, Kyle Sha – Senior Copywriter.
Despre Festivalul AD STARS
AD STARS (Busan, Coreea de Sud), unul dintre cele mai renumite festivaluri de advertising din Asia, este primul astfel de festival ce acoperă atât online-ul, cât și offline-ul. AD STARS are loc în fiecare an, începând cu 2008, de când a fost înființat.
Mai multe informații pe site-ul oficial.