free download 78 travel guides written by experts

Trei modele Skoda primesc Auto Trophy în 2007

Trei automobile marca Škoda au primit anul acesta premiul Auto Trophy, conform unui prestigios sondaj al cititorilor din Germania. Încă înainte de lansarea sa oficială, noua Škoda Fabia Combi a fost aleasă maşina care oferă cel mai bun raport calitate-preţ. Cu 16,8% din totalul voturilor exprimate, Škoda Fabia Combi a obţinut o victorie clară în faţa Daciei Logan (care obţinuse 10,9% dintre voturi) şi a Chevrolet Corvette (9,8% din voturi). Modelul Škoda Roomster a primit 19,6% din totalul voturilor la categoria autoturisme MPV de import, distanţându-se clar atât de Citroen C4 Picasso (13,6%), cât şi de Mazda 5 (10,4%).

Şoferii germani se arată încântaţi şi de Škoda Octavia – cu 13,4% din totalul de voturi înregistrate, modelul a câştigat la categoria automobile de import compacte, fiind urmată de Volvo S40 (11,3%) şi de Volvo C30 (8,4%).

Prestigiosul premiu Auto Trophy este decernat în fiecare an de publicaţia Auto Zeitung, una dintre revistele auto germane cu cea mai bună reputaţie. În total 103.721 de cititori şi utilizatori de Internet au luat parte la sondajul de anul acesta, ajuns deja la cea de-a 20-a ediţie.

Škoda se clasează pe locul patru în topul mărcilor de import cărora le-a fost decernat acest premiu, putându-se lăuda cu un impresionant portofoliu de şapte victorii în competiţia Auto Trophy.

Noului model Škoda Fabia i-a fost decernat în anul 2007, la Berlin, şi premiul Volanul de Aur. Mult doritul trofeu i-a fost înmânat lui Reinhard Jung, care din luna octombrie este noul preşedinte al Škoda Auto. „Suntem mândri că am reuşit să obţinem cu noua Fabia succesul predecesorului său, care câştigase la rândul său Volanul de Aur”, a declarat Jung la decernarea premiului care a avut loc în incinta Axel-Springer-Haus. „Aceasta este o frumoasă răsplată pentru echipa noastră.” Modelul Fabia impresionează nu numai prin oferta generoasă de spaţiu şi excelentul raport calitate-preţ, ci şi prin siguranţa la volan şi o calitate a fabricaţiei de excepţie.

Cel mai bine vândut model al mărcii Škoda s-a impus în final în faţa celor patru rivali ai săi. Juriul alcătuit din experţi şi personalităţi proeminente a evaluat confortul la volan, designul, oferta de spaţiu în interior şi raportul calitate-preţ, dar şi caracteristicile tehnice, calitative şi de fabricaţie.

La capitolul vânzări în ţara noastră, marca Škoda înregistra o creştere semnificativă la sfârşitul lunii noiembrie cu 21.104 de unităţi livrate, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, când volumul de livrări se situa la nivelul de 18.414 unităţi.

Bucuresti, 6.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *