Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Training pentru cei mai buni vanzatori

In iunie si iulie, COMPASS Training organizeaza in Bucuresti doua programe de training OPEN pentru profesionistii in vanzari care isi propun cresterea performantelor. Programele de vanzari se adreseaza reprezentantilor de vanzari din asigurari, imobiliare, bunuri de larg consum si orice alt domeniu (produse si/sau servicii) in care performantele in vanzari sunt esentiale.

1) Vanzari-Initiere (6-7 iunie), trainer Stefania Luca, MBA, Certified Trainer.
2) Vanzari-Avansati (25-26 iulie), trainer: Constantin Turmac, MBA, Certified Trainer, Certified Management Consultant
Ce profesionisti in vanzari sunt asteptati?
Consultant publicitate, reprezentant vanzari, manager aprovizionare, Key Account Manager, manager operational, business development manager, coordonator marketing, New Business Manager, Technical Support Manager si nu numai.

Fie ca vorbim de produse sau de servicii, succesul in cariera de vanzari este asigurat de o atitudine proactiva, fidelizarea clientilor si cresterea portofoliului de clienti. Iar aceste lucruri se pot obtine numai prin dezvoltarea unei abordari mai orientate spre client, prin intelegerea procesului de decizie de cumparare si a factorilor care il influenteaza.

Vanzari-Initiere cuprinde: 
a.Etapele procesului de vanzare
b.AIDA in vanzari
c.Calitatile unui bun agent de vanzari
d.Cresterea vanzarilor prin convorbiri telefonice (inclusiv “cold calls”)

Vanzari-Avansati cuprinde: 
a.    Etapele Procesului de Vanzare (Recapitulare)
b.    Etapele Procesului de Cumparare 
c.    Atitudinea – factor cheie in vanzarile de succes
d.    Beneficii versus caracteristici produse/servicii oferite
e.    Tehnici de incheiere a vanzarii
f.    Tipuri de clienti si modalitati de lucru cu clientii dificili
g.    Stiluri de vanzare. Evaluarea stilului personal preferat
h.    Cresterea vanzarilor prin convorbiri telefonice.

Pentru succesul sesiunilor de training, ne bazam pe traineri cu experienta teoretica vasta, dublata de experienta practica in organizatii complexe si in misiuni derulate in ultimii 15 ani. Consultantii nostri au o excelenta pregatire, fiind foarte buni cunoscatori ai realitatilor românesti si ai metodelor si modelelor occidentale de management. Experienta acumulata in urma zecilor de misiuni de consultanta ne permite adaptarea abordarilor occidentale la problemele specific românesti.

Metode de instruire care tintesc maximum de interactivitate si invatare experientiala: impartasirea experientelor individuale ale participantilor, discutii de grup (libere si facilitate), brainstorming, exercitii din aria de activitate a participantilor, aplicatii in echipa, studii de caz.

Programele de Vanzari si Negociere au fost anterior derulate in varianta In Company sau Open pentru: AGRICOLA International, Beofon, BILLA Romania, Carpatair, Flanco International, Laromet, Publimedia, Trust Eurotherm, Ygrec Pagini Utile, Volvo si alte companii.

Valoarea investitiei este de 330 euro+TVA/ participant (Vanzari-Initiere) si de 360 euro+TVA/ participant (Vanzari-Avansati) si include pachetul complet de servicii: prestatia trainerului, sala si echipamente, suport de curs si masa de pranz in ambele zile.

Inscrierile se pot face pana pe 16 mai (Vanzari-Initiere), respectiv 30 mai (Vanzari-Avansati).
Detalii despre programe si descarcarea formularului de inscriere se pot face la adresa: www.compass.ro/Calendar

Bucuresti, 14.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.