Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Trainart lanseaza campania modele umane in afaceri

– Premii de 10.000 de euro pentru HR-ii din companii românești și multinaționale –

Trainart (www.trainart.ro), companie românească specializată în servicii integrate de dezvoltare personală pentru segmentul corporate, lansează campania «Modele Umane în Afaceri».

Prin această campanie care marchează o nouă identitate vizuală și un nou concept de business, omul Empowered. Resourceful. Spectacular, Trainart oferă premii în valoare de peste 10.000 de euro companiilor românești și multinaționale care se înscriu în concurs.

Premiul I este un program de training Metamorphosis (durata 4 zile/echipă de max 12 persoane); premiul al II-lea, un program de training Mind tricks / Creativitate și inovație (durata 2 zile/echipă de max 12 persoane); iar premiul al III-lea constă în sesiuni individuale de coaching (8 ședințe a câte o oră).

Campania de rebranding «Modele Umane în Afaceri» pleacă de la omul ERS, adică Empowered – încrezător în forțele proprii, automotivat, autentic, cu inițiativă, Resourceful – un om care știe să apeleze la resurse interne și externe, constructiv, axat pe soluții și omul Spectacular – omul care te inspiră, este memorabil. Acestea, credem noi la Trainart, sunt sunt carateristicile firești ale oricărei persoane care se simte în echilibru cu sine.

Așadar, împreună cu specialiști de resurse umane din companii românești și multinaționale, Trainart pornește în căutarea oamenilor ERS.

“După șapte ani de activitate, Trainart a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, iar prin această campanie ne dorim să celebrăm oferind înapoi mediului de afaceri o parte din experiența noastră”, declară Adriana Boșcănici, fondator Trainart.

Pentru a participa la campanie, specialiștii de resurse umane trebuie să recomande, prin completarea unui scurt formular, 1-3 persoane ERS din companie, cu argumente și situații concrete în care aceste persoane s-au dovedit ERS. Trainart va realiza interviuri cu fiecare persoana recomandată, interviuri care vor fi postate pe blogul companiei.

La finalul anului, un juriu format din invitații Trainart, manageri de vârf, C level, antreprenori, va evalua fiecare candidat înscris în concurs pe baza aplicației și a interviului, în funcție de criterii precum complexitatea situațiilor rezolvate, contextul în care au fost rezolvate situațiile, originalitatea modului în care s-au găsit și implementat soluțiile. Compania câștigătoare va primi unul dintre premiile Trainart.

Campania de căutare a oamenilor ERS se desfășoară în perioada aprilie-septembrie 2015, câștigătorii vor fi anunțați în luna octombrie, iar implementarea programelor se va face în perioada ianuarie-februarie 2016.

Regulamentul campaniei pentru specialiștii care doresc să își înscrie colegii poate fi accesat la //www.trainart.ro/blog/.

Înfiinţată în anul 2007 ca o companie axată exclusiv pe servicii de training softskills, Trainart are acum servicii integrate de coaching-training-dezvoltare prin tehnici regizorale.

Sloganul „Empowered.Resourceful.Spectacular.”reflectă caracteristicile naturale ale oricărei persoane din/de afaceri, pe care Trainart le descoperă și le dezvoltă printr-un proces unitar și integrat de coaching, training și dezvoltare prin tehnici regizorale. Noul logo aduce în prim plan simbolul ochiului, un element puternic și uman cu numeroase semnificații asociate perspectivei asupra lumii și evoluției.

Bucuresti, 20.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.