Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Traieste in armonie alaturi de Electrolux

Electrolux, lider in inovatie, lanseaza campania de comunicare „Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta”

Lansata luna trecuta in Romania, campania de comunicare „Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta” are in centru bucataria Distinctive Hosting si se desfasoara pana la finalul lunii iulie.

Campania „Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta” ii incurajeaza pe consumatori sa devina actori pe scena bucatariei, in fata prietenilor si a celor dragi, pentru ca bucataria Distincitive Hosting preia toate grijile si ii ajuta sa transforme bucataria in spatiul central al locuintei lor.

Campania „Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta” beneficiaza de un mix de comunicare ce include un spot TV filmat la Praga de Lowe Brindfors, care se vede pe principalele canale de televiziune, si o campanie de internet pe portaluri relevante. De altfel, Distinctive Hosting este singura bucatarie incorporabila care beneficiaza in Romania de o campanie de comunicare ce include si spot TV. Campania de internet include un joc distractiv pentru internauti, indiferent de varsta: „Muzica bucatariei tale” inseamna concentrare, creatie muzicala si, in acelasi timp, distractie. Jucatorii vor trebui sa „cante” prin intermediul paharelor dupa o melodie creata de acestea. Pentru a trece la nivelul urmator, ordinea sunetelor sau partitura trebuie respectata cu rigurozitate. Jocul poate fi gasit pe cateva portaluri importante in materie de afaceri si design: zf.ro, wall-street.ro, condo.ro, decostyle.ro, 1001case.ro, rol.ro.  

Bucataria Distinctive Hosting, protagonista acestei campanii, a fost creata conform noii filosofii Electrolux – Global Design. Filosofia de desgin Global Design a fost lansata anul trecut ca rezultat al unui studiu extensiv despre nevoile consumatorilor. Acest studiu a fost desfasurat de Electrolux pe o perioada de patru ani avand ca scop identificarea noilor tendinte de cumparare. Astfel in cadrul acestei filosofii au aparut trei game de produse care corespund dorinetlor condumatorilor in functie de cerintele acestora: Insight, Inspire, Intuition.

Bucuresti, 20.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.