Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Traieste iarna in stil italian, alaturi de Peroni Nastro Azzurro!

Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană numărul unu în lume, te provoacă să descoperi iarna în stilul italian prin campania “L’Inverno Peroni”! Italienii sunt apreciaţi în întreaga lume pentru pasiunea lor pentru modă şi pentru stilul vestimentar, iar acest lucru nu diferă nici când vine anotimpul rece. Pornind de la pasiunea şi eleganţa italienilor când vine vorba de sporturi de iarnă, Peroni îşi propune în acest sezon să redea atmosfera rafinată specifică petrecerilor after ski, continuând seria Collaborazioni, ce aduce împreună designeri renumiţi şi bloggeri pasionaţi de lifestyle-ul italian.

În cultura italiană, petrecerile after ski sunt în mod cert unul dintre locurile unde sportul şi stilul vestimentar se îmbină perfect. Tocmai de aceea, proiectul Collaborazioni din această iarnă va da naştere unor obiecte vestimentare menite să transforme costumaţia de pe pârtie într-o ţinută specială, elegantă, potrivită acestor petreceri. Astfel, Peroni a invitat trei dintre cei mai talentaţi designeri să conceapă şi să realizeze alături de trei bloggeri de fashion câte o piesă vestimentară feminină sau masculină, inspirate din stilul fervent al petrecerilor italiene after ski.

Designerul Nadia Popescu va colabora în acest proiect cu bloggerul Irina Markovits, designerul Mihai Dan Zarug cu bloggerul Claudiu Enescu, iar designerul Kinga Varga cu bloggerul Ana Maria Morodan.

Nadia Popescu este designerul Portobello, unul dintre cele mai creative boutique-uri de modă din România. Prin intermediul Portobello, Nadia a dat naştere unui concept inedit de magazin-atelier, care oferă haine lucrate manual, realizate în serie limitată. Schiţele articolelor vestimentare sunt create de Nadia, iar modista face tiparul şi 2-3 exemplare din fiecare model, direct în magazin.

Cu o lungă experienţă în consultanţă de imagine, Irina Markovits a fondat în 2004 Image Matters, primul birou de consiliere stilistică din România. Experienţa de stilist a recomandat-o pentru proiecte cu unele dintre cele mai importante branduri de modă şi locaţii de shopping, iar activitatea ei de jurnalist de modă din ultimii 10 ani include, printre altele, fondarea şi editarea blogului Style Diary şi colaborări cu cele mai importante reviste de fashion şi de celebrităţi din România.

Mihai Dan Zarug este creatorul t w e n t y (2) t o o ®, un brand care se adresează celor care se simt mereu tineri, au un simţ al umorului dezvoltat şi un stil asumat şi bine definit. Proiectul t w e n t y (2) t o o ® a luat naştere în octombrie 2009, iar colecţiile realizate de Mihai sub semnătura acestui brand au primit deja recunoaştere internaţională, fiind prezentate în cadrul mai multor festivaluri de modă din Amsterdam, Berlin, Paris sau Viena.

Claudiu Enescu este jurnalist şi blogger, iar vechea lui pasiune pentru modă s-a materializat în Mauvert, unul dintre primele bloguri de modă din România, pe care l-a lansat în 2007 împreună cu partenera lui, Ioana Voicu.

Kinga Varga este primul designer român care realizează creaţii din tricot. Colecţiile Kinga Varga spun o poveste despre candoare şi senzualitate, despre feminitate şi joc, care se ţese din împletirea delicată a firelor de lână cu mătase, mohair sau bumbac. De la piese care pot fi purtate zi de zi în combinaţii ingenioase, până la creaţii unicat realizate manual cu fire speciale şi cu o deosebită atenţie la detaliu, Kinga Varga s-a remarcat în România prin inovaţie, stil şi eleganţă.

Ana-Maria Morodan este personal shopper şi colaborator al unei prestigioase publicaţii online de design şi stil. Pe blogul ei www.highstreetcardigans.com, Ana-Maria aduce în fiecare zi, cu mult umor şi excentricitate, inspiraţie despre cum îţi poţi cultiva un stil personal inconfundabil.

Evoluţia fiecareia dintre cele trei echipe poate fi urmărită îndeaproape pe Peroniro.tumblr.com, pe pagina de Facebook Peroni Nastro Azzurro şi pe blogurile colaboratorilor. Misiunea fiecărei echipe va fi, aşadar, să creeze articole vestimentare potrivite pentru petrecerile after ski, înfăţisând perfect stilul şi bunul gust specifice italienilor. Creaţiile celor trei echipe vor fi prezentate public pe 8 decembrie, în cadrul unui eveniment exclusivist organizat de Peroni Nastro Azzurro în Fratelli Studios din Bucureşti.

Alături de proiectul Collaborazioni, în cadrul campaniei „L’Inverno Peroni” stilul italian va fi pe deplin pus în valoare şi pe pârtia de ski din Poiana Braşov. Aici vor fi recreate spaţii de relaxare unde te poţi bucura de un moment Aperitivo împreună cu Peroni şi cu prietenii tăi. Urmăreşte întreaga campanie pe www.peroniitaly.ro!

Bucuresti, 14.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *