FRACTAL Communications, parte din VMLY&R COMMERCE (Geometry București), a câștigat în cadrul Galei Effie Awards 2021, un Silver Effie pentru BECK’S, la categoria Băuturi Alcoolice. Campania, lansată anul trecut, Trăiește așa cum simți, este o campanie 360, cu două spoturi TV, 4 extended cut-uri și două proiecte digitale: BECK’S Talks și #FRIDAYNIGHTIN.
Trăiește așa cum simți este primul toolkit dezvoltat în România pentru BECK’S după mulți ani și a pornit de la un insight puternic pentru targetul berii. Deseori suntem prinși în normele și convențiile impuse de societate și acționăm mai puțin spre ce ne dorim cu adevărat în viață. Sunt situații în care ne trezim întrebându-ne Ce-ar fi dacă…? și, câteodată, e nevoie doar de un mic imbold pentru a începe să facem lucrurile pe care ni le dorim și să trăim așa cum simțim.
La nivel de rezultate, campania a generat cea mai mare creștere de share în segmentul premium și îmbunătățirea indicatorilor de brand. Trăiește așa cum simți a avut un reach de peste 4,5 milioane pe Facebook și Instagram și peste 400.000 consumatori au fost expusi mesajului activării Friday Night In în mediul digital. BECK’s Talks a bifat un reach lunar de 1.2 milioane. Impresiile organice în Facebook au crescut cu 74% față de aceeași perioadă înaintea campaniei, iar numărul total de clicks a crescut cu 799%.
« Conceptul propus de echipa Fractal a fost o surpriză extrem de plăcută. Au fost proactivi și ne-au trimis un manifesto simplu, dar extrem de puternic din punct de vedere insight. Am fost tratați precum consumatorii, nu neapărat precum un client, iar asta ne-a făcut să ne gândim serios la “Ce-ar fi dacă” luăm ideea lor și o testăm împreună cu celelalte. Rezultatul s-a văzut pe TV, în digital, in store, în România și în alte câteva țări din CEE. Premiul pe care l-am primit ne dă încredere în ceea ce am inceput să construim alături de echipă. Cred că parte din succes, pe lângă un insight bun și o execuție care îl aduce fidel la viață, este amprenta lăsată de toți cei ce au făcut parte din proiect. Insights, media, customer excellence, corporate affairs, legal, sales, echipe regionale, creativi, echipa de account management, strategi, regizor, producător, toți și-au lăsat o amprentă valoroasă în execuția finală. Să lași vocea tuturor să fie auzită, cred că este o resursă extrem de valoroasă. Premiul mai înseamnă pentru noi și apariția unui nou competitor. Incepem să concurăm și cu noi înșine, iar asta sper să ne dea încrederea de a fi mai îndrăzneți”, a declarat Andrei Constantin, Senior Manager Premium Brands & Portfolio din cadrul echipei Bergenbier.
“2020 nu a fost un ușor pentru berile premium. Mai ales după ce, în primăvară, HoReCa și-a închis complet ușile timp de 3 luni de zile. Cu atât mai mult au contat rezultatele campaniei! Trăiește așa cum simți e una dintre puținele, dacă nu chiar singura campanie de imagine din România care a fost gândită cu 2 scenarii alternative care să fie activate în funcție de contextul pandemic foarte dinamic al lui 2020. Rezultatul de la Effie confirmă potențialul pe care îl are echipa Beck’s, agenție și client. Cu siguranță vor urma campanii și mai insightful, și mai creative, dar și cu rezultate. Atât de business, cât și la festivaluri” a declarat Alex Petrescu Strategy x Creative Director FRACTAL Communications.
Echipa FRACTAL Communications
Alex Petrescu – Strategy x Creative Director
Mihai Titirig – Senior Copywriter
Cristian Nichita – Senior Art Director
Alecsandra Apostolescu – Digital Planner
Elena Grigore – Account Manager
Mina Ionescu – Head of Digital
Cristina Airinei – Senior Digital Account Manager
Melania Adam – PR Consultant
Echipa BECK’S
Andreea Nistor – Brand Manager Beck`s Romania
Andrei Constantin – Senior Brand Manager Premium Brands & Portfolio
Ramona Radu – Marketing Director Molson Coors Romania
Ioana Albu – Digital & Media Manager Romania
Mihaela Curcudel – ABI Brands Manager CEE
Alina Ganea – Sr. Innovation & Insights Manager