Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#TrăiascăCapraVecinului – Lucrarea Lunii și în Top 3 ADC decembrie

#TrăiascăCapraVecinului

ADC România prezintă cele mai bune execuții TV, Digital și Print ale lunii decembrie. Campania care câștigă Lucrarea Lunii în decembrie este #TrăiascăCapraVecinului with Brands (KFC & McDonald’s, BMW & Porsche, Timișoreana) a celor de la GMP Advertising + Webstyler.

#TrăiascăCapraVecinului

#TrăiascăCapraVecinului with Brands are scopul de a uni rivalii, de a provoca brandurile competitoare să spună #TrăiascăCapraVecinului. Iar reacțiile nu au întârziat să apară.

Urmând exemplul PressOne – care a început leapșa prin amplasarea statuilor în fața sediilor competitorilor săi – McDonald’s & KFC, BMW & Porsche și Timișoreana au dat curs invitației: McDonalds și KFC și-au surpins fanii prin asocierea produselor lor; BMW și Porsche au acceptat și ei provocarea de a prezenta unii mașina celorlalți, iar Timișoreana a lansat promoția „Bere de băut cu vecinul”.

Echipa din partea GMP Advertising + Webstyler este formată din Lucian Cernat, Cosmin Nicola // Art Directors și Ioana Munteanu, Diana Nica // Copywriters.

TV

Locul I al categoriei revine campaniei Hai să facem treabă, România!.

Îndemnul vine către o Românie plină de curaj, pentru o comunitate care știe că poate, pentru un popor care are nevoie să treacă la treabă. Simona Halep și Banca Transilvania spun cu încredere „Hai să facem treabă, România!”.

Agențiile care s-au ocupat de realizarea campaniei sunt Three şi Next Advertising, iar echipa creativă este formată din: Sabin Onceriu // Art Director și Sabin Staicu // Copywriter.

DIGITAL

GMP Advertising + Webstyler și Press One câștigă cu aceeași campanie #TrăiascăCapraVecinului with Brands – și locul I în categoria Digital.

De locul II se bucură campania How to OLX.

Genul programului: teleshopping marca Alex Coteț. Campania readuce stilul plin de umor al lui Alex, care face tot posibilul să prezinte avantajele unor produse atipice: păpușa voodoo multifuncțională, draperiile de bogați și scaunul picioareless. Echipa din partea Jazz Communication care a pus cap la cap totul: Gabriel Miu // Art Director și Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu // Copywriters.

Topul prezintă în categoria Digital și o mențiune pentru campania celor de la Fuchs – Fish / Chicken, o explozie de culori pusǎ în print şi digital pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe // Art Director și Mihai Costache // Copywriter, din partea MullenLowe.

PRINT

Fuchs – Fish / Chicken ocupă și locul I în categoria Print.

Top 3 ADC 2018 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Idea of the Year (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2018), Client of the Year, Art Director of the Year si Copywriter of the Year. Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.