Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Trafic.ro publica o noua serie de rezultate demografice

Trafic.ro a publicat astazi rezultatele unei noi serii de analize demografice realizate pentru site-urile inscrise care au optat sa faca parte din acest studiu. Obiectivul analizei demografice pe care Trafic.ro o realizeaza odata la doua luni este crearea unui profil socio-demografic al vizitatorilor unui site. Avand o imagine mai completa despre vizitatorii lor, site-urile inscrise in studiile demografice pot oferi continut, servicii si reclame mult mai bine targetate. Datele au fost colectate in perioada septembrie-octombrie 2007 prin intermediul unor chestionare online publicate pe fiecare dintre cele 304 de site-uri inscrise in acest studiu. Esantionul de respondenti a fost selectat pe baza informatiilor oferite de Trafic.ro, oferindu-se o sansa egala tuturor vizitatorilor de a raspunde la chestionar. In baza de date au fost incluse doar chestionarele completate in intregime.

Rezultatele studiului socio-demografic ne arata faptul ca majoritatea vizitatorilor site-urilor inscrise se situeaza in intervalul de varsta intre 20 si 39 de ani si beneficiaza de o educatie cel putin la nivelul liceului, raportul intre femei si barbati fiind de 40% la 60%. Dintre respondenti, peste 90% utilizeaza internetul zilnic sau aproape zilnic, in scop informativ (76%), in scop de divertisment (75%) sau pentru comunicare prin e-mail (51%).

Ca si preferinte legate de consum, in ultimele 12 luni, respondentii au achizitionat in proportie foarte mare articole de imbracaminte si incaltaminte (91%). Mai mult de jumatate dintre acestia au achizitionat si un telefon mobil in aceasta perioada (68%). Printre celelalte tipuri de produse preferate se numara in principal aparatura electronica si electrocasnica. Atunci cand cumpara, respondentii prefera sa achizitioneze bunuri de folosinta indelungata (68%) si fac acest lucru in magazinele de specialitate sau in supermarket.

Pentru informatii socio-demografice detaliate pe fiecare site in parte va recomandam sa vizitati Trafic.ro si sa dati click pe site-urile ce au un in dreptul descrierii lor. Inscrierea pentru participarea la aceste studii demografice este gratuita si o recomandam tuturor site-urilor ce au cel putin 15.000 de vizitatori lunari, deoarece este nevoie de un anumit numar de vizitatori pentru a obtine rezultate relevante din punct de vedere socio-demografic. Pentru urmatorul val de analize ce se desfoara in perioada noiembrie-decembrie 2007, s-au inscris 347 site-uri. Rezultatele acestui studiu vor fi publicate in Trafic.ro in luna ianuarie 2008.

Bucuresti, 7.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.