metalshow

Tradiţionalul reinventat: conceptul care a definit cadourile corporate pentru Paşte

Ce cadouri au oferit companiile cu ocazia Sărbătorilor Pascale

Multe companii aleg să ofere cadouri speciale angajaţilor sau colaboratorilor de Paşte, iar kdo.ro, boutique-ul online de cadouri, a înregistrat, cum era firesc, o creștere evidentă a numărului de comenzi cu această ocazie. Cele mai căutate cadouri au păstrat elementele tradiţionale ale sărbătorii şi au adăugat şi câte ceva special, unic.

Cele mai căutate cadouri au fost coșurile cu produse tradiționale românești, coșurile de picnic, dulciurile personalizate, vinurile franțuzești, produsele de înfrumusețare dar și cadourile din gama Premium ale brandurilor Cacharel, Nina Ricci, Cerruti, Ungaro.

În categoria cadouri pentru un buget mai limitat, cele mai solicitate au fost selfie stick-urile, dovadă clară că suntem tot mai pasionați de păstrarea tuturor momentelor noastre (înlocuind ramele foto de acum câțiva ani) și produsele legate de activități sportive, în deschiderea sezonului cald.

Cadourile au păstrat tendinţa observată de kdo.ro de câţiva ani deja, de îmbinare a elementelor tradiţionale cu unele deosebite, creând cadouri unice, cu produse de calitate.

Făcând bilanţul cadourilor care se oferă primăvara – în martie şi de Paşte –, cei de la kdo.ro concluzionează că tendinţele confirmă din nou nevoile de unicitate şi de personalizare, direcţii pe care le respectă de la început în oferta lor, căutând mereu acele cadouri care nu trec neobservate şi nu se uită.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *