Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Traditii din Romania: un nou brand de lactate pe piata din aceasta toamna

danone

danoneDanone pune pe rafturi din această toamnă Tradiţii, o nouă gamă de lactate proaspete, gustoase şi de calitate, care aduce în atenţia consumatorilor gusturile bune inspirate din tradiţiile româneşti.

Traditii evocă decoraţia şi coloritul tradiţionale, plasând gustul proaspăt al produselor într-o atmosferă autentică şi românească, avand ca personaj principal un cocos harnic si plin de energie. “Cocosul este un simbol traditional romanesc, regasit deseori in folclor; am considerat ca este cea mai buna emblema pentru a descrie gama de lactate Traditii, traditia fiind pentru noi o valoare respectata, la a carei constructie contribuim in fiecare zi. Prin noua gama ne dorim sa aducem in atentia consumatorilor gusturile bune, cum erau odata”, declară Anca Stroe, Director Marketing Danone Sud Estul Europei. Gama include numai produse natur, conţinând doar lapte, smântână şi culturi de fermentare, printre care: iaurt din lapte integral, Sana, Lapte bătut, smântână.

AMPRO Design a furnizat servicii de branding şi packaging design pentru aceasta noua linie de lactate.

danone Traditii

„Obiectivul a fost de a crea un brand de sine stătător, TRADIȚII din România, care să atragă imediat atenția la raft, dar care să inspire încredere și să asigure apoi fidelitate. Am combinat structura organică a vaselor de lut cu picturi realizate manual, obținând o abordare unică, care iese în evidență și transmite un aspect natural, tradițional, în stil hand-made. Figura centrală a noului design este un cocoș tradițional românesc, inspirat din picturile de pe vechile vase de ceramică locală, care acum a fost integrat pe logo-ul noului brand. Cocoșului i-a fost dat un nou rol, de a anunța răsăritul, adică timpul pentru a începe o nouă zi cu un mic dejun bun, în care apare un produs proaspăt, aflat pentru prima dată pe masa consumatorilor”, declară Irinel Ionescu, Creative Partner AMPRO Design.

Noul brand este promovat prin spoturi TV si activitati de BTL.

“Pentru noi a fost o provocare de la inceput pana la sfarsit. Am desenat 10 modele de cocosi si 17 modele de vacute. Am facut nenumarate combinatii intre tipajele prezentate pana a fost ales cocosul castigator. Au fost desenate cate 240 de desene pentru fiecare personaj in parte, desene care au fost scanate, curatate si apoi colorate pentru a obtine animatia finala. La castingul pentru vocea cocosului au fost invitati 6 actori. Au fost 3 saptamani de munca finalizate cu un spot TV de 25 secunde, de care suntem foarte mandri” povesteste Viorel Radulescu, Coordonator proiect ATL, Broacast Studio.

Echipa Danone care a lucrat la proiect: Ozge Aydemir – Brand Manager, Robert Iancu – Brand Manager, Sophia Petrova – Brand Marketing Manager, Andrei Dumitrascu – Senior Brand Manager.
Echipa de ATL Broadcast Studio: Viorel Radulescu – Coordonator Proiect, Matt Vane – Regizor, Razvan Vrabie – Animator, Bogdan Sturza – Compositing & 3D Artist, Dan Stratulat – 3D Artist.
Echipa AMPRO Design: Irinel Ionescu – Creative Director, Ana Poiană – Project Manager, Alin Pătru – Ilustrator, Danubiu Bârzu – Prepress, Raluca Popan – Junior Designer.

Bucuresti, 03.10.2013
{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.