Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Toyota Motor Europe imbunatateste sistemul de gestiune a comenzilor

Oracle

pentru vehicule cu Oracle E-Business Suite 12.1

Toyota Motor Europe îşi îmbunătăţeşte sistemul de gestiune a comenzilor pentru vehicule cu Oracle E-Business Suite 12.1, pentru o distribuire mai bună a clienţilor şi micşorarea timpilor de executare a comenzilor

Oracle şi Infosys au lucrat împreună pentru a furniza către Toyota Motor Europe un sistem îmbunătăţit, într-un timp mai scurt şi în conformitate cu bugetul prestabilit

ORACLE OPENWORLD, SAN FRANCISCO – 5 octombrie 2011

Noutăţi

● Oracle a anunţat astăzi încheierea cu succes a unui upgrade pentru sistemul Vehicle Order Management (VOM) de la Toyota Motor Europe (TME), bazat pe Oracle E-Business Suite 12.1. Upgrade-ul cuprinde 13 ţări şi pregăteşte TME pentru a executa iminentul plan major de implementare a sistemului VOM în Germania şi Marea Britanie.
● Din cauza ciclurilor diferite de vânzări din cele 13 ţări, sistemul a trebuit să fie funcţional în iunie 2011. Pentru a respecta acest termen limită, Oracle Consulting, TME şi Infosys au pus la punct o implementare demonstrativă în septembrie 2010 pentru a identifica orice probleme care ar putea apărea odată cu introducerea unui sistem extrem de complex în mai multe ţări.
● Oracle E-Business Suite 12.1 a ajutat la reducerea drastică a timpului necesar dealerilor de maşini pentru a răspunde cererilor clienţilor în legătură cu disponibilitatea maşinilor şi data executării. A fost obţinută o reducere de până la 40% a timpului necesar, ceea ce a permis răspunsuri rapide la un moment critic din procesul de vânzare.
● TME avea nevoie de un sistem VOM care să fie suportat şi compatibil pe deplin cu hardware-ul, sistemele de operare şi software-ul de ultimă generaţie; sistemul precedent nu mai era adec! vat din moment ce a fost utilizat mai bine de opt ani, fără upgrade-uri. Din această cauză, TME avea nevoie de un sistem actualizat, care să fie în acelaşi timp extrem de scalabil şi care să poată fi implementat şi în alte ţări.
● De asemenea, Oracle a oferit companiei TME oportunitatea să eficientizeze procesele şi operaţiunile sale. Sistemul poate să reducă timpii de îndeplinire a comenzilor pentru livrarea către clienţi, să îmbunătăţească alocarea maşinilor şi să reducă stocurile, scăzând costurile operaţionale.
● Oracle E-Business Suite 12.1 acoperă procesul complet de vânzare, din momentul când este comandat un autovehicul şi până când acesta este livrat la clientul final, facturat şi au fost făcute orice plăţi compensatorii către vânzătorul cu amănuntul.
● Migrarea către Oracle E-Business Suite 12.1 a provocat doar întreruperi minime în mediul de producţie de-a lungul weekendului în care a fost implemen! tat. După o singură zi în producţie, au fost făcute 1.258 de comenzi de maşini de la dealerii Toyota prin intermediul sistemului VOM.
● Sistemul VOM îmbunătăţit este acum complet integrat, ceea ce face configurarea mai uşoară decât cu aplicaţia anterioară la nivel de client, care trebuia să fie instalată individual la fiecare locaţie a acestora.
● Infosys este un membru de nivel Diamond din Oracle PartnerNetwork (OPN).

Citate relevante

● Pierre Masai, vice president of Information Systems, Toyota Motor Europe a declarat: „Upgrade-ul la Oracle E-Business Suite 12.1 a ! fost o implementare critică pentru TME deoarece trebuia să oferim un sistem de gestiune a comenzilor scalabil şi eficient, într-un interval de timp extrem de scurt şi de ambiţios. Relaţia strânsă cu Oracle şi Infosys a fost esenţială pentru a ne încadra în acest interval de timp şi flexibilitatea acestora a însemnat că am putut să folosim cunoştinţele specialiştilor atunci când am avut nevoie de ele. Sistemul rezultat a ajutat la creşterea satisfacţiei clienţilor, reducând în acelaşi timp costurile prin intermediul timpilor scăzuţi de executare a comenzilor şi al stocurilor mai mici. Suntem acum într-o poziţie nemaipomenită de a implementa sistemul în două dintre cele mai mari pieţe ale noastre, Germania şi Marea Britanie.”
● Steve Fearon, vice president, EMEA Applications, Oracle a declarat: „Este foarte important ca Toyota Motor Europe să-şi pregătească pentru viitor infrastructura IT, iar momentul acestui upgrade reflectă filosofia „Toyota Way”, în care IT-ul joacă un rol esenţial în eforturile de eficientizare a producţiei companiei. Proiectul a avut succes deoarece toate părţile implicate – Toyota Motors Europe, Infosys şi Oracle Consulting – au lucrat atât de bine împreună, fapt ce a asigurat o migrare şi o rulare fără probleme a soluţiei E-Business Suite 12.1 de la Oracle.”

Resurse relevante

● Oracle E-Business Suite 12.1
● Oracle Consulting
● Oracle PartnerNetwork
● Infosys
● Toyota Motor Europe

Despre Toyota Motor Europe

Toyota Motor Europe NV/SA (TME) supraveghează vânzările angro şi marketingul pentru autovehiculele Toyota şi Lexus, piesele şi componentele pentru ele şi operaţiunile de producţie şi de proiectare din Europa ale Toyota. În Europa, Toyota are 94.000 de angajaţi direcţi şi indirecţi şi a investit peste 7 miliarde de euro începând din 1990. Operaţiunile Toyota din Europa sunt suportate de o reţea de 30 de companii naţionale de marketing şi de vânzări din 56 de ţări, de aproximativ 3.000 de puncte de vânzare şi de nouă fabrici. În 2010, Toyota a ! vândut în Europa 808.311 de autovehicule Toyota şi Lexus. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.toyota.eu.

Despre Oracle Applications

Peste 65.000 de clienţi din toată lumea se bazează pe aplicaţiile de tip enterprise complete, deschise şi integrate de la Oracle pentru a obţine rezultate superioare. Oracle le oferă clienţilor o cale sigură pentru a profita de pe urma celor mai recente evoluţii tehnologice care îmbunătăţesc experienţa de utilizare a clienţilor şi cresc performanţele de afaceri. Oracle Applications Unlimited reprezintă angajamentul companiei Oracle de a oferi opţiuni clienţilor prin investiţii şi inovaţie continue în ofertele actuale de aplicaţii. Viitoarea generaţie a Oracle Fusion Applications se dezvoltă de la acest angajament şi este concepută să funcţioneze şi să evolueze împreună cu ofertele Oracle Applications Unlimited. Politica de suport pe durata ciclului de viaţă a Oracle asigură clienţilor posibilitatea de alegere a căilor de upgrade, în funcţie de nevoile companiei. Pentru mai multe informaţii despre cele mai recente versiuni ale Oracle Applications, vizitaţi www.oracle.com/applications.

Despre Oracle OpenWorld

Oracle OpenWorld San Francis! co, evenimentul din tehnologia informaţiei care urmăreşte să ajute companiile să optimizeze sistemele existente şi să înţeleagă viitoarele descoperiri tehnologice, atrage mai mult de 45.000 de participanţi din 117 ţări. Oracle OpenWorld 2011 oferă mai mult de 2.000 de sesiuni educative, 400 de demonstraţii de produse, expoziţii de la 475 de parteneri care prezintă aplicaţii, middleware, baze de date, servere şi sisteme de stocare, industrii, soluţii de management şi infrastructură – toate proiectate pentru inovaţie. Oracle OpenWorld 2011 se desfăşoară între 2 şi 6 octombrie la Moscone Center în San Francisco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.oracle.com/openworld. Vizionaţi luările de cuvânt, sesiunile şi multe altele de la Oracle OpenWorld live pe YouTube la adresa www.youtube.com/oracle.

Bucuresti, 05.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.