Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Touch Communications a semnat un parteneriat cu Andy Owen

Touch Communication, agentie specializata in customer relationship management apartinand the group, a semnat un parteneriat cu Andy Owen, unul dintre cei mai respectati oameni de creatie in marketingul direct.

“Suntem incantati de parteneriatul cu Andy Owen si de colaborarea cu compania sa specializata in marketing direct si creatie pentru managementul relationarii directe cu consumatorul” a precizat Andreea Idriceanu Calev, Managing Partner al agentiei Touch Communication. “Experienta lui Andy Owen, resursele si instrumentele pe care le dobandim prin colaborarea cu el si reteaua internationala a companiei lui se vor transfera intr-un produs foarte valoros de marketing direct pe care il punem la dispozitia clientilor nostri” a mai mentionat Andreea Idriceanu Calev.

Touch Communication ofera solutii de comunicare directa si managementul relatiei cu consumatorul. Este singura agentie acreditata in Romania pentru utilizarea instrumentului CMATTM – un soft specializat de diagnoza, segmentare si management al comunicarii directe cu consumatorii. CMATTM a fost folosit la scara internationala de catre aproximativ 600 de branduri multinationale consolidate si care si-au sporit performanta in urma implementarii acestui instrument.

“Asteptarile consumatorilor devin din ce in ce mai specifice in zilele noastre si brandurile au misiunea de a gasi modalitati noi de a implini aceste asteptari” a declarat Andy Owen. “Niciodata n-a fost fost foarte intelept sa te adresezi tuturor ca sa atingi pe cineva anume si singurul mod de a progresa este sa te adresezi anumitor consumatori, folosind mesaje personalizate. Cu atat mai mult cu cat astazi putem identifica aproape fiecare consumator in parte. Misiunea noastra va fi aceea de face trecerea de la mass marketing la marketing personalizat” a mai precizat Andy Owen.

Agentia Touch Communication, membra the group, are 18 angajati si un portofoliu de branduri romanesti si internationale ce include Bosch & Siemens Electrocasnice, Danone, Euroweb/Eurovoice.

Bucuresti, 12.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.