metalshow

…..totul a eput cu ciorba

…..totul a început cu ciorba de burtă. A urmat pata de cărbuni, iar acum pata de KETCHUP… în noul spot “ DERO”…

“Ketchup” este cel de al treilea din seria spoturilor pe tema “DERO scoate cele mai frecvente 99 de pete”, după “Ciorba de burtă” şi “Mina de cărbuni”. Întreaga comunicare se axează pe aceeaşi idee creativă: ”Este bine să ai un detergent care scoate cele mai frecvente 99 de pete, pentru că nu ştii niciodată când poţi da nas în nas cu una dintre ele”.

Dacă în primele două spoturi, rolul hazardului era jucat de o cisternă plină cu ciorbă de burtă sau de un bunic pierdut în mina de cărbuni şi adus înapoi de un poştaş mucalit, de data aceasta, este rândul unei realităţi cotidiene: blocul de locuinţe-fagure, cu diversitatea lui şi vecini cu diferite pasiuni.

Scenariul surprinde două momente, aparent banale, din viaţa a două familii vecine. Pe de o parte, scena în care o soţie a descoperit avantajele detergentului Dero, şi soţul său (un bricoler scrobit) care se pregăteşte să fixeze un nou raft pe peretele din baie.
Dincolo de zid, vecinii se pregătesc de masă, iar pasiunea lor pentru tot ceea ce este legat de roşii, este materializată şi printr-un recipient cu KETCHUP de mărime XXL.
Soţul, plin de zel, trece cu maşina de găurit prin perete perforând recipientul care se goleşte rapid, determinând astfel un deznodământ „condimentat” cu pete de ketchup. Uimirea indignată a vecinilor şi zâmbetele ironice ale soţiei sale nu vor fi şterse uşor, însă petele de pe hainele sale vor dispărea fără urmă… cu DERO!

Spotul se încheie, aşa cum ne-am obişnuit, cu o altă promisiune: „Scoate şi petele de Cola…”
 „Ketchup” vine să întărească promisiunea DERO: „scoate cele mai frecvente 99 de pete” (ce explică într-un mod inedit faptul că detergentul „spală bine”).

Dero este în continuare lider absolut în preferinţele românilor (cotă de piaţă:                 Mar-Apr’04=20,3%, Mar-Apr’05=25,7% , lider de piaţă în volum).

Echipa Unilever : Alexandra Gătej (Business Unit Director), Frank Ceulemans (Marketing Manager), Oana Davidoglu (Brand Manager), Gabriel Predescu (Assistant Brand Manager)
Agenţia de creaţie: BBH Londra &  Casa de Film: Saga Film

 : Alexandra Gătej (Business Unit Director), Frank Ceulemans (Marketing Manager), Oana Davidoglu (Brand Manager), Gabriel Predescu (Assistant Brand Manager): BBH Londra &  Saga Film

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *