free download 78 travel guides written by experts

Toti pentru unul, TV, Net, Tel pentru toti, in noua campanie UPC

Cum reuşesc doi dintre cei trei muşchetari, Aramis şi Porthos, să comunice mai repede şi mai uşor cu prietena lor? Simplu: după nenumărate încercări de a scrie o scrisoare, Aramis îi stabileşte lui Portos o întâlnire on-line cu prietena sa, folosind internetul de la UPC.

Tocmai pe punctul în care unul dintre muşchetari părea depăşit de situaţie, un simplu laptop cu acces la internetul UPC a declanşat bunăvoinţa şi dragostea iubitei sale. Acesta a învins astfel lipsa de inspiraţie cu care s-a confruntat în momentul în care doreau să scrie o scrisoare de dragoste. Cu internetul de la UPC au ajuns să se întâlnească on-line, comunicând mult mai repede şi mai eficient.


 
De fapt, spotul scoate în evidenţă beneficiile serviciului UPC Internet – viteza mărită de transfer, de până la 24 Mbps şi conexiunea rapidă. În plus, mesajul promoţional „Internet la juma’ de preţ pentru juma’ de an” vorbeşte despre oferta comercială specială valabilă până la sfârşitul lunii mai: se acordă o reducere de 50% timp de 6 luni preţului abonamentului de Internet Small.

„Muşchetarii” reprezintă o continuare a seriei de spoturi tv lansate anul trecut, toate fiind realizate sub un concept umbrelă dezvoltat de agenţia de creaţie Funny din România şi selectat în urma unui pitch internaţional în 2007. Acest concept porneşte de la ideea core business-ului şi a moştenirii UPC – televiziunea, şi este declinat în toate execuţiile creative, fie că sunt ele pentru televiziune, internet, telefonie sau pachete de servicii. El susţine poziţionarea UPC ca furnizor de servicii 3Play ce-şi are originea în business-ul de televiziune prin cablu. Fiecare spot UPC are astfel o idee legată de film, fie prin personaje bine cunoscute (Robin Hood, Romeo şi Julieta), fie prin personaje emblematice – piraţi şi muşchetari. Personajele au fost alese cu grijă, dat fiind că întreaga campanie este una la nivel regional, spoturile rulând atât în România, cât şi în Polonia, Slovacia şi Cehia.
 
„Ceea ce doreşte UPC să demonstreze cu ajutorul acestor personaje este modul simplu de a asimila tehnologia în viaţa de zi cu zi şi de a valorifica la maximum avantajele oferite de aceasta. De ce să te chinuieşti să îi cânţi serenade iubitei când e mai simplu să downloadezi instant melodia preferată cu care să-i cucereşti inima? De ce să te chinui să compui lungi scrisori de amor, când poţi să găseşti cele mai frumoase cuvinte de dragoste, on-line, cu ajutorul Internetului de mare viteză de la UPC? Muşchetarii din ultimul nostru spot exact asta fac”, declară Raluca Milin, Marketing and Sales Director UPC România.

„Campania care susţine noua ofertă comercială pentru serviciul de Internet a demarat la începutul lunii mai şi se derulează pe TV, presă, online şi panotaj în staţiile de metrou ”, declarp Antonela Ciucaşu, Senior Marketing Manager UPC România.

Echipa care a realizat această campanie din partea agentiei Funny este: Silviu Culea, Radu Şovăilă, Dragoş Frăţila pe partea de creaţie, Simona Vasilescu, Alina Gosa pe zona de Strategie/Client Service. Producţia spoturilor a fost realizată în colaborare cu Saga Film, Jonty Toosie (Regizor) şi Alex Sterian (Director de imagine). Filmarea s-a desfăşurat la studiourile Media Pro din Buftea şi a durat două zile.

Din partea UPC au participat la dezvoltarea campaniei: Antonela Ciucaşu,  Senior Marketing Manager, Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager şi Raluca Milin, Marketing and Sales Director UPC România.

Bucuresti, 18.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *