Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TotalSoft lansează o soluție destinată feedback-ului continuu pentru angajați

logototalsoft

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de feedback continuu pentru angajați. Aceasta vine sub forma unui modul integrat în Charisma HCM, sistemul TotalSoft pentru managementul resurselor umane.

Conceptul răspunde nevoii de feedback în timp real a generațiilor noi de angajați și poate contribui la dezvoltarea competențelor acestora, respectiv la creșterea performanței și a motivării forței de muncă. De asemenea, pentru companii, noua soluție facilitează accesul la informații legate de performanța fiecărui angajat, analizează tendințele și nevoile de dezvoltare a competențelor în timp real, oferind susținere și posibilitatea de a interveni acolo unde este nevoie.

TotalSoft logo

Conceptul de feedback continuu reprezintă o metodologie care scurtează semnificativ timpul necesar procesului de evaluare. În mod tradițional, performanța angajaților este adesea revizuită trimestrial, bianual sau o dată pe an, iar în unele organizații este posibil să nu existe deloc sesiuni reale de feedback.

Această metodologie presupune transmiterea și recepția de feedback la fiecare câteva zile/săptămâni, în timpul sau după ce un proiect major a fost încheiat sau chiar după fiecare interacțiune între colegi. Un volum mai mare de feedback din partea colegilor, ajută angajații să își înțeleagă mai bine propriile performanțele actuale și pot face îmbunătățiri.

„Trăind într-o lume în continuă dezvoltare, evaluările de performanță tradiționale nu mai constituie cea mai fiabilă modalitate prin care managerii pot comunica feedback către angajați. Vechile sisteme de evaluare a performanței sunt depășite și ineficiente, ducând la o cultură organizațională slabă. În loc să folosim evaluări anuale de performanță, credem că organizațiile ar trebui să implementeze structuri de feedback continuu, în care angajații să poată obține evaluări constructive referitoare la performanța lor, în mod regulat. Acest lucru poate îmbunătăți motivația angajaților prin reducerea ori eliminarea comportamentelor negative asociate cu evaluările de feedback, ulterior acestea conducând la angajați mai fericiți și un mediu de lucru mai propice și eficient”, a declarat Mihai Găvan, HCM Global Sales Director TotalSoft.

În acest sens, TotalSoft a dezvoltat o soluție destinată feedback-ului continuu, sub forma unui modul din Charisma HCM – sistem pentru managementul resurselor umane dezvoltată de companie. Feedback-ul se realizează cu ajutorul chatbot-ului Timea, la rândul său integrat cu sistemul Charisma HCM.
Funcționalitățile modulului diferă în funcție de rolul celui care oferă sau primește feedback. Astfel, departamentul de HR beneficiază de un chestionar complet personalizat, care poate include imagini și acces complet la toate feedback-urile și comentariile angajaților.

Pentru angajați, procesul este foarte simplu și presupune acordarea unei note și, opțional, a unui comentariu colegului de proiect pentru care autorul feedback-ului rămâne anonim.

La rândul său, angajatul care primește feedback poate vedea numărul total de feedback-uri și numărul de colegi unici de la care a primit, scorul pentru fiecare feedback în parte precum și evoluția scorului general lunar.

Rezultatele sunt afișate într-un mod grafic, atât în rapoarte, cât și sub formă de dashboards, ceea ce permite managerilor să utilizeze informațiile pentru dezvoltarea competențelor angajaților și oferirea unui mediu pozitiv și eficient de muncă.

Potrivit specialiștilor TotalSoft, utilizarea acestei soluții de feedback continuu numără ca beneficii: un nivel ridicat de implicare a angajaților (engagement), o rotație mai mică a angajaților, productivitate ridicată, satisfacție mai mare la locul de muncă și un moral ridicat în rândul angajaților.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.