Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Topul brandurilor cu cel mai mare impact

si cele mai bune spoturi TV din lume

Joi, 7 iunie, ora 15.00, la World Trade Center Bucuresti, sala New York vor fi dezvaluite rezultatele studiului High Impact Brands – cel mai inedit top al marcilor din Romania, in cadrul evenimentului Brands@Work, organizat de Business Media Group. Studiul, aflat la cea de a V-a editie, este realizat de compania Synovate in exlusivitate pentru revista Biz. Tot in cadrul evenimentului Brands@Work se va organiza concursul “Cannes Predictions” realizat de Leo Burnett si revista Campaign Romania.

La eveniment sunt invitati sa participe specialisti in marketing, brand manageri, directori de comunicare, specialisti din agentii de advertising, media, design, online, firme de direct marketing si productie, presa de specialitate.

Brands@Work este un eveniment cu si despre branduri, care dezvaluie adevaratul impact al brandurilor asupra consumatorilor si care sunt brandurile care ii fac pe romani sa viseze. Totodata prezinta campaniile si spoturile care lanseaza trenduri in advertisingul international, pntru ca orice publicitar stie ca daca ajungi la Cannes Lions inseamna ca existi cu adevarat in industria publicitara internationala.

High Impact Brands
Evenimentul va debuta cu prezentarea editiei a-5-a a High Impact Brands care dezvaluie marcile cu cel mai mare impact in randul publicului. Metodologia studiulu presupune ca respondentii, care formeaza un esantion reprezentativ la nivel national pentru nivelul urban de peste 100,000 locuitori, au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte, indiferent de categoria din care acestea fac parte sau de utilizare si sa le evalueze pe diversi factori cheie.

Daca in 2006 studiul a adus ca noutate o abordare a impactului brandurilor si din perspectiva apartenentei noastre la comunitatea balcanica, in acest an noutatea consta in evaluarea brandurilor pe doua coordonate, aceea de brand utiliatar versus brand aspirational.

Cannes Predictions
A doua parte a evenimentului va contine concursul Cannes Preditions, organizat de revista Campaign si Leo Burnett.  In acest an, festivalul Cannes Lions va avea loc intre 17-23 iunie si va reuni 10,000 de participanti intr-un maraton de 45 seminarii, 20 workshop-uri, cinci expozitii, patru ceremonii si 2 gale de premiere.

Concursul Cannes Predictions va rula spoturile finaliste inscrise in festivalul de la Cannes iar participantii pot da pronosticuri cu privire la castigatorii din acesat an. Castigatorul concursului Cannes Predictions va merge la festivalul de publicitate Golden Drum (Portoroz) impreuna cu reprezentantii Leo Burnett.

Bucuresti, 31.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.