Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Publicis România ocupă locul întâi în topul ADC*RO al lunii mai

Membrii Art Directors Club România anunță top 3 cele mai creative idei din luna mai. Acestea au fost realizate de agențiile de publicitate Publicis România și Headvertising.

Publicis România semnează atât campania care ocupă primul loc, cât și cea de pe locul al treilea. Ideea campaniei Pimbă Ursul este cea care a luat cel mai mare punctaj și a fost implementată pentru brandul FIA/ACR. Adrian Ioța, Art Director, și Mihai Costache, Copywriter, de la Publicis România sunt creativii din spatele proiectului.


Andreea Ghenoiu, Group Creative Director Jazz, explică nota oferită pentru ideea “Plimbă Ursul”: “De ce nota maximă fără ezitare? Pentru că e clar din seria aș fi vrut să am eu ideea asta. Pentru că am copii, pentru că mă enervează viteza la volan, pentru că îmi plac jocurile pe telefon. Așa că bravo! Pentru idee, dar și pentru execuție. Arată super frumos ilustrațiile și naming-ul e fun. La mai multe!”


Campania de pe locul doi este Fetița cu Buline, semnată de Headvertising pentru brandul NN. Echipa care semnează proiectul este formată din Andrei Beșliu, Art Director, și Rafaela Beldie, Copywriter.

Pe locul trei a fost votată ideea Diodrama, realizată de Gabriel Gherca, Art Director, și Romulus Petcan, Copywriter, de la Publicis România, pentru brandul Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” & WWF-România.


Următoarele trei execuții, în ordinea punctajului, au fost Creditul pe Repede-nainte de la Headvertising pentru ING, Scena9 de la BRD & Scena9 pentru BRD și Sărbătorește gusturile românești la McDonalds de la Friends\TBWA pentru McDonalds.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.

Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *