Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Top 3 metode de publicitate online SEO AdWords si Facebook

Publicitate Facebook Ads Google AdWords Sursa: https://leonpaul.ro/wp-content/uploads/2016/11/Cat-costa-promovarea-SEO-vs-google-adwords.png

Domeniul online este vast si ne poate oferii posibilitati nelimitate si de aceea este mediul perfect pentru lansarea si promovarea unei afaceri.

Exista mai multe posibilitati prin care se poate face o promovare online si astfel, in functie de nevoi puteti apela fie la cea mai eficienta metoda de publicitate, adica SEO, fie la Google Ads fie la Facebook Ads

Fara doar si poate, publicitatea online este extrem de importanta in zilele noastre pentru succesul unei afaceri care si-a inceput activitatea in mediul online.

Care este cea mai eficienta metoda de publicitate online?

Cea mai eficienta metoda de publicitate online, este SEO.

Serviciile SEO sunt menite sa iti aduca vizibiltate site-ul, sa il urce in topul cautarilor de pe prima pagina Google. Astfel, din momentul in care un site a ajuns pe prima pagina a motorului de cautare, sansele ca noi utilizatori sa il acceseze si sa fie interesati de ceea ce ofera respectivul site vor creste considerabil din simplul motiv ca acesta este mult ma usor de gasit.

Indiferent ca este vorba de un site proaspat deschis ori de o afacere in toata regula, serviciile SEO sunt extrem de importante, atat pentru a creste o afacere online cat si pentru a o mentine pe linia de plutire.

La baza acestui tip de publicitate online stau cuvintele cheie deaorece sunt esentiale pentru vizibilitatea site-ului in paginile Google. Aceste cuvinte cheie sunt acele cuvinte care reprezinta cele mai frecvente cautari facute de catre oameni pe un motor de cautare, in momentul in care sunt in cautarea unor produse sau servicii.

Un serviciu de optmizare SEO complet, consta in realizarea mai multor operatiuni precum: cercetarea cuvintelor cheie, analiza minutioasa a concurentei, descrieri, realizarea de url-uri, optimizare on-page, realizarea unui continut pentru cuvintele cheie utilizate si multe altele.

Pentru astfel de servicii SEO de cea mai buna calitate, click pe acest link https://leonpaul.ro/servicii-seo/ si vezi propunerile facute de firma Power Advertising. De exemplu, puteti apela la unul dintre cei mai buni consultanti SEO, un expert cu ajutorul caruia totul va fi posibil. Este vorba de Adrian Ficker, consultant SEO ce are in spate o experienta de peste 15 ani in acest domeniu.

Dezvoltarea unui business online implica o serie de actiuni menite sa asigure utilizatorilor rezultate relevante cu privire la cautarea prin intermediul anumitor cuvinte utilizand Google. Acest indicator al relevantei este o variabila care poate fi controlata de catre o agentie SEO iar daca vrei sa ai o buna vizibilitate in Google, in acest caz serviciile de optimizare SEO reprezinta strategia perfecta de marketing online prin care poti sa-ti atingi obiectivele.

In acest fel, traficul obtinut in urma implementarii corecte a serviciilor SEO, va fi mult mai eficient si benefic pentru un site. Rata de conversie din trafic orgnic in vanzari online este aproape dubla in comparatie cu traficul AdWords sau Facebook.
In practica atunci cand opresti o campanie AdWords sau Facebook Ads, atunci se opreste si traficul si comenzile aduse de aceste campanii. Dar traficul organic va aduce comenzi chiar si cand opresti sau scazi nivelul de investitie in campania de optimizare a site-ului dpdv SEO.

Costul mediu al unui contract de consultanta pentru optimizare SEO este de 300 EUR/luna.
Datorita faptului ca rezulatele se obtin lent, trebuie luat in considerare derularea de campanii SEO in paralel cu campaniile Google AdWords sau Facebook Ads.

Publicitate Facebook Ads Google AdWords Sursa: https://leonpaul.ro/wp-content/uploads/2016/11/Cat-costa-promovarea-SEO-vs-google-adwords.png
Sursa: https://leonpaul.ro/wp-content/uploads/2016/11/Cat-costa-promovarea-SEO-vs-google-adwords.png

Campaniile Google Ads sunt extrem de eficiente daca sunt administrate corect.

O solutie excelenta pentru publicitate in mediul online, este Google Ads, fiind unul dintre cele mai cunoscute si avantajoase servicii de promovare de tip “Pay Per Click”.

In cazul unui site proaspat lansat, cel mai important aspect de care trebuie sa tineti cont, este apelarea la campanii Google Ads, fiind o metoda de publicitate online eficienta, care este compatibila oricarui tip de afacere. Pentru acest tip de publicitate, bineinteles ca vei avea nevoie de o agentie certificata si profesionista care sa poata realiza cele mai bune campanii Google Ads, precum https://leonpaul.ro/campanii-google-adwords/. Prin intermediul acestui tip de promovare, Google Ads, vei plati numai in momentul in care cineva face click pe un anunt si va ajunge pe site, de unde vine si denumirea de “Pay Per Click”.

Randamentul campaniilor Google Ads poate fi bun inca din primele luni de campanie daca strategia este corect implementata iar produsul are pretul acceptat de piata caruia se adreseaza.

Costul mediu pentru un clic in reteaua Google oscileaza intre 0,15 bani si ajunge si la 18 lei/clic in cazul unor cuvinte cheie foarte competitive.

Facebook Ads o metoda de publicate online care nu este pentru orice afacere

Facebook Ads este o metoda buna de promovare pentru magazinele online si afacerilor ce ofera servicii B2C sau C2C.

Publicitatea Facebook functioneaza precum pliantele din mediul offline doar ca un pic mai precis si mai controlat modul de expunere.

Functioneaza extrem de bine pentru promovarea de produse si servicii ce se adreseaza consumatorilor casnici daca valoare produsului sau serviciului se afla intre 50 si 200 lei.

Costul mediu pentru 1 clic pe reclama postata in facebook oscileaza intre 0,10 bani si ajunge pana la 5 lei in functie de specificul campaniei si al publicului tinta.

Acest site de socializare reprezinta oportunitatea perfecta pentru cei care au afaceri cu produse sau servicii de care ar fi interesati consumatorii casnici, deoarece pe aceasta pagina numarul persoanelor care detin un cont este extrem de mare. In plus datorita algoritmului EdgeRank pe care Facebook l-a pus in practica inca din 2011, in functie de interesele utilizatorilor, acestia vor primi mai des postari si sugestii asemanatoare acelora pe care deja le urmaresc constant.

Cu alte cuvinte, in functie de cat de des interactionam cu o anumita pagina careia i-am dat “Like”, cu atat ne vor aparea mult mai des postari in newsfeed de la pagina respectiva, sau sugestii ale altor pagini similare.

In cazul in care prin magazinul tau doresti sa comercializezi produse sau sa prestezi servicii pentru firme, atunci cea mai buna varianta pentru promovarea online este prin intermediul motorului de cautare. O cautare pe google este un semnal clar atat pentru produsele cat si pentru serviciile cautate, deci vor exista mult mai multe sanse ca magazinul tau sa fie gasit ceea ce va duce automat la cresterea vanzarilor.

In concluzie:
Ordinea din punct de vedere al eficientei de vanzare online este:
1. SEO
2. Google Ads
3. Facebook Ads

Pentru mai multe detalii despre publicitatea online mai eficienta, fie prin SEO fie prin Google Ads sau Facebook Ads, accesati site-ul Leonpaul.ro
Veti primi detaliile necesare despre aceste servicii pe care orice manager trebuie sa le ia in considerare.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.