Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Too Tasty For Men” – platforma Redd’s pregateste o toamna cu noi surprize pentru femei

Primul sezon “Too Tasty for Men” s-a incheiat, insa platforma lansata de Redd’s in luna mai continua in aceasta toamna, cu surprize in centre comerciale si literatura CHIC pentru femei.

Redd’s – Too Tasty for Men a insemnat o vara cu evenimente speciale pentru femei, care au inceput in Bucuresti, cu sponsorizarea concertului Cranberries, au continuat cu activari BTL pe litoral si au fost sustinute intens online, prin social media.

Alaturi de echipa Redd’s, la realizarea platformei Too Tasty For Men au lucrat agentia Draftfcb, care semneaza si campania de PR, TV si outdoor, si agentiile Mercury 360 si Kubis Interactive, care au translatat platforma in BTL, respectiv online.

Incepand din luna iunie, fanii si fanele Redd’s si-au gasit berea preferata pe Facebook, unde a fost creat contul Redd’s – Too Tasty For Men. Pana in luna august, spatiul a devenit loc de intalnire pentru aproape 5000 de fani si fane Redd’s si a sustinut intens proiectele desfasurate offline in vara asta, in Bucuresti si la mare.

Sponsorizarea concertului Cranberries a fost comunicata, alaturi de PR si OOH, cu ajutorul social media, prin concursuri care au rasplatit cei mai activi, mai populari sau mai creativi fani cu bilete la concert. Cele mai votate fotografii, cele mai inspirate versuri haiku si cele mai prompte raspunsuri la quiz-uri Cranberries au fost premiate de Redd’s cu acces la concertul verii in Bucuresti.

Pe litoral, in perioada 16 iulie – 15 august, consumatoarele surprinse cu o bere Redd’s in mana au fost fotografiate si inscrise intr-un concurs online, gazduit de acelasi cont Redd’s pe Facebook. Cele mai votate fotografii au fost premiate cu o camera foto digitala.

Un alt element Too Tasty for Men, expus incepand cu mijlocul lunii iulie, este rooftop-ul Redd’s amplasat pe bulevardul Magheru din Bucuresti, conceput vizual de Draftfcb si instalat de Media Advertising. Semnul inglobeaza o varietate de tehnici si materiale si se distinge de alte rooftopuri existente pe piata prin imbinarea a doua automatizari, una mecanica, alta electronica, pentru un efect vizual deosebit.

Bilantul unei veri “Too Tasty for Men”: 7000 de fani la concertul Cranberries sponsorizat de Redd’s, 5000 de fani Redd’s pe Facebook, 455 de fotografii la mare, 36 de poezii haiku, 30 de bilete la Cranberries oferite cadou, 5 camere foto si multa bere cu aroma naturala de lamaie.

„Too Tasty for Men” continua off- si on-line

Redd’s duce mai departe platforma “Too Tasty For Men” si incepe colaborarea cu editura Polirom, sponsorizand cartile publicate in aceasta toamna in cadrul colectiei CHIC. Dedicate mai ales femeilor si scrise cu mult umor si lejeritate, titlurile colectiei au fost traduse peste tot in lume si se bucura de o popularitate tot mai mare, multe dintre ele inspirand ecranizari de succes.
Berea Redd’s si noile titluri din colectia CHIC vor fi prezente la targurile de carte, la evenimente speciale dedicate femeilor si vor insoti doamnele iubitoare de lectura, oferindu-le delectare si savoare.

Atat colaborarea cu Polirom, cat si programul special de shopping dedicat femeilor vor fi sustinute online pe Facebook, unde fanele Redd’s sunt asteptate cu noi provocari si premii.

„Too Tasty for Men” este ambitia Redd’s de a apropia berea de universul feminin, imprumutand din culoarea si jovialitatea lui si oferind, in schimb, experiente memorabile.

Din partea Redd’s, platforma Too Tasty For Men a fost coordonata de: Anca Severin – Brand Manager si Renaud Thiers – Group Brand Manager Worth more brands.

Din partea agentiilor implicate, au participat: echipa Draftfcb, formata din Andreea Paun – Senior Copywriter, Wanda Hutira – Art Director, Ana-Maria Pascaru – Senior PR Manager, Alina Stefan – PR Executive, Catalina Balan – Account Manager, echipa Kubis Interactive, formata din Gabriel Gavrilescu – Account Manager (Social Media Strategy) si Razvan Diaconu – Web Copywritter (Social Media Specialist) si echipa Mercury 360, formata din Cristina Ionescu – Account Director, Ioana Simon – Account Executive, Cristian Scurtu – Copywriter, Emanuel Borcescu – Art Director si Lavinia Bucur – Senior Project Manager.

Bucuresti, 15.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.