In plina vara, berea Redd’s iti ureaza numai bine si sa te bucuri cu moderatie si de soare, si de bere!
“Too tasty for men” este noua platforma de comunicare a berii Redd’s, inspirata din gustul pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul nou cucerit al berii.
Platforma “Too Tasty For Men” include mai multe proiecte speciale adresate femeilor, cu surprize in centre comerciale, la targurile de carte, in baruri si cluburi, la munte si la mare.
Consumata cu moderatie, Redd’s este rasfat, savoare, delectare. Este un gust pe care, odata descoperit, il savurezi cu fiecare ocazie.
Bucuresti, 18.08.2010
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine