Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tommy Hilfiger se angajează să promoveze reprezentarea minorităților în cadrul modei și industriilor creative

Photographed by Peoples Place partner and co founder Larry Stemerman circa 1970

Pe data de 31 mai 2020, designerul american Tommy Hilfiger a cerut o schimbare îndrăzneață în sprijinul Mișcării Black Lives Matter, afirmând: „Ceea ce se întâmplă nu este în regulă. Avem nevoie de acțiune.”

După ce a ascultat, reflectat și discutat, următorul pas al brandului TOMMY HILFIGER în această călătorie este să angajeze 5 milioane de dolari în finanțare anuală către o platformă cu 3 piloni, cu misiunea de a promova reprezentarea minorităților în modă și nu numai.

Tommy Hilfiger lansează Programul People’s Place, o platformă cu trei piloni, cu un angajament minim inițial de 5 milioane de dolari în finanțare anuală pentru următorii trei ani, care va căuta să promoveze reprezentarea negrilor, indigenilor și a persoanelor de culoare (BIPOC) în cadrul modei și al industriilor creative. Centrându-se în jurul parteneriatelor, al accesului la carieră și al leadership-ului în industrie, programul urmărește să obțină schimbări solide, pe termen lung.

Parteneriate & Reprezentare:

  • TOMMY HILFIGER își va diversifica resursa de talente, concentrându-se pe colaborări care au ca scop specific creșterea vizibilității minorităților, și se va asocia cu organizații și parteneri creativi a căror misiune este să promoveze reprezentarea și egalitatea în industria de modă a comunităților BIPOC.

Photographed by Peoples Place partner and co founder Larry Stemerman circa 1970

Sprijin în carieră și acces la industrie:

  • Pentru a promova reprezentarea minorităților în cadrul modei și a industriilor creative, brandul își va folosi cunoștințele și resursele pentru a asigura oportunități de carieră, oferind acces la informații sau materiale fizice, sfaturi de specialitate, introducerea în industrie și multe altele.

Leadership de industrie:

  • Pentru a crește reprezentarea la toate nivelurile, TOMMY HILFIGER se va angaja să realizeze o analiză independentă privind diversitatea, echitatea și includerea în industria modei, la nivelul întregii industrii, și va lucra la crearea unor planuri de acțiune concrete pe care să le folosească intern și care să poată fi împărtășite și cu ceilalți jucători din industrie.

La sfârșitul lunii mai, Tommy Hilfiger a făcut un apel la acțiune atât în numele său, cât și al brandului care îi poartă numele, pe fondul mișcării Black Lives Matter. Aceasta a determinat o schimbare către o cultură de ascultare, învățare și implicare atât internă, cât și în industria modei pentru a înțelege mai bine rolul pe care ar trebui să îl joace brandul pentru a sprijini comunitățile BIPOC. Acest angajament pune în acțiune viziunea mai largă a lui Tommy Hilfiger de a conduce schimbări în întreaga industrie și consolidează misiunea de sustenabilitate socială și de mediu a companiei de a crea o modă care să nu irosească nimic și să îi întâmpine pe toți.

„Ceea ce se întâmplă cu comunitățile de negri din SUA și din întreaga lume nu ar trebui să se petreacă în societatea noastră”, a spus Tommy Hilfiger. „Faptul că a continuat să existe în industria noastră – în mod deschis și sistematic – este inacceptabil. Suntem cu mult în urma punctului unde ar trebui să fim pentru a obține o reprezentare diversă. Nu ar fi trebuit să dureze atât de mult să recunoaștem asta, dar suntem hotărâți și ne-am angajat să o schimbăm de acum înainte. Vom fi intenționați, neînfricați și de neclintit în acțiunile pe care le întreprindem. Prin programul People’s Place, vom folosi platforma noastră pentru a crea oportunități și pentru a susține ceea ce este corect.”

Numele programului își are originea în primul magazin al lui Tommy Hilfiger, care a fost deschis în 1969 în Elmira, New York, orașul natal al acestuia. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spațiu unde oamenii din toate domeniile să se reunească pentru a se bucura de artă, muzică, modă și cultură pop. Format de revoluția culturală din anii ’60, magazinul original a încurajat un schimb de idei, a încurajat auto-exprimarea autentică și a contestat normele sociale. În acest spirit a fost fondat și va continua să se extindă noul program People’s Place.

„În calitate de companie, nu simțim că am făcut suficient până acum”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe. „Dar suntem hotărâți să facem mai mai bine. Luăm măsuri imediate pentru a ne asigura că cei din comunitățile BIPOC prezenți în industria modei se simt reprezentați, auziți și bineveniți așa cum ar trebui. Călătoria People’s Place începe acum cu o structură de guvernare internă dedicată, care va conduce și raporta regulat asupra obiectivelor pe termen lung ale platformei. Acesta este un angajament ferm și primul pas într-o călătorie lungă pentru realizarea programului People’s Place”.

Tommy Hilfiger construiește o structură de guvernare pentru a supraveghea programul People’s Place și pentru a asigura succesul acestuia. Conducerea principală va fi numită pentru a direcționa programul, pentru a accelera creșterea internă și externă și pentru a menține concentrarea asupra transparenței prin raportarea periodică a progreselor și impactului realizat. Echipa People’s Place Program se ocupă în prezent de discuții cu partenerii și colegii din industrie, care pot ajuta la avansarea misiunii platformei și la maximizarea impactului în întregul domeniu al modei.

PVH Corp. și întregul său portofoliu de marcă ia o poziție împotriva rasismului. PVH își va folosi resursele și platformele pentru TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, IZOD, Van Heusen, ARROW, Warner, Olga, True & Co. și Geoffrey Beene pentru a ajuta la încheierea inegalității rasiale. Fundația PVH a donat câte 100.000 de dolari către NAACP Legal Defense și Education Fund, care sprijină justiția rasială prin pledoarie, litigii de impact și educație, și către The National Urban League, o organizație istorică pentru drepturile civile dedicată abilitării economice, egalității și justiției sociale. Pe parcursul lunii iunie, Fundația PVH a direcționat 100% din donațiile caritabile făcute de asociați la nivel global organizațiilor care sprijină justiția rasială.

Ca parte a familiei PVH, Tommy Hilfiger va lua, de asemenea, măsuri interne imediate pentru a deveni o organizație mai informată, mai puțin părtinitoare, cu un puternic sentiment de apartenență. Pentru a rezolva deficiențele reprezentării sale interne ale BIPOC, compania a lansat un plan de acțiune cuprinzător ca punct de plecare în călătoria sa pentru a aborda în continuare discriminarea, nedreptatea, inegalitatea și rasismul. Planul de acțiune cuprinzător va contura modul în care compania se apropie mai mult de reflectarea diversității bazei sale de consum. Aceasta începe cu următorii pași:

  • Ascultă:
    Crearea mai multor oportunități pentru ca toți asociații să asculte și să fie auziți.
  • Dotarea liderilor și angajarea managerilor de la toate nivelurile cu instrumente și resurse pentru a dezvolta o înțelegere mai profundă a rasismului sistematic, a privilegiului și prejudecății pentru a deveni aliați și susținători mai puternici ai schimbării.

Învață:

  • Desfășurarea obligatorie a formării continue privind prejudecata inconștientă pentru toți asociații.
  • Crearea unui canal de resurse digitale dedicat Incluziunii și Diversității, accesibil tuturor asociaților.La
  • nsarea unei serii de evenimente educaționale și informaționale pentru asociații din justiția rasială.

Acționează:

  • Extinderea grupurilor de resurse de afaceri pentru a include capitole regionale dedicate avansării, abilitării și amplificării vocilor BIPOC în birourile noastre din întreaga lume.Atragerea unor resurse umane mai diverse prin evoluția politicilor și practicilor
  • de recrutare, dezvoltarea unei rețele mai largi și creșterea reprezentativă la toate nivelurile organizației.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #Tommy Hilfiger și @TommyHilfiger.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.