Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tommy Hilfiger renovează magazinul din Iulius Mall, Cluj în noul concept

Tommy Hilfiger renoveaza magazinul din Iulius Mall, Cluj

Tommy Hilfiger anunță deschiderea magazinului Tommy Hilfiger la parterul centrului comercial Iulius Mall din Cluj. După opt ani de funcționare la cele mai înalte standarde în Cluj, magazinul Tommy Hilfiger se re-deschide pentru fanii și clienții brandului cu un nou design, cu scopul de a oferi o experiență superioară publicului, constând într-un amestec de modă și inovație, stil clasic cu detalii moderne.

Magazinul este operat de compania Sarkk S.A., distribuitorul oficial al brandului Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

Interiorul magazinului reflectă fuziunea dintre stilul clasic și cel modern, subliniind încă o dată ADN-ul cool american al brandului. Picturi artistice cu logo-ul Tommy Hilfiger și culorile sale emblematice, mobilierul din lemn cu elemente metalice, precum și corpurile de iluminat cu o tușă modernă sunt prezente în întregul spațiu, împărtășind spiritul și valorile brandului, aceleași care pot fi găsite în orice colecție semnată de Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger renoveaza magazinul din Iulius Mall, Cluj

Noul magazin prezintă colecțiile Tommy Hilfiger de Primăvară-Vară 2019 pentru femei și bărbați, celebrând Rebelii cu o Cauză de pe întregul Glob, persoanele care nu încearcă să facă o declarație prin cuvinte, dar știu că stilul și prezența lor vorbesc într-un mod mai subtil. Croielile contemporane în culori pop și dungi, carourile, elementele sustenabile sunt prezente în colecții, în timp ce îmbrățișăm nostalgia trecutului, privind însă spre viitor.

,,Întotdeauna scopul nostru este acela de a oferi clienților noi experiențe interesante, renovarea magazinelor în noul concept făcând parte din strategia noastră de dezvoltare în România. Am adus inovația și îmbunătățirea experienței clienților ca principale ingrediente ale noului concept, realizat în magazinul din Cluj”, a declarat Sylvie Gerogianni – Marketing & Communications Manager la SARKK.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.