Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tommy Hilfiger aduce trupa The Black Eyed Peas la Hahnenkamm Ski Races 2020 în baza parteneriatului oficial de fashion

Tommy Hilfiger și Dee Hilfiger

Spectacolul The Black Eyed Peas din cadrul Kitz-Race-Party a fost una dintre activările aflate în centrul parteneriatului de sponsorizare încheiat de Tommy Hilfiger în calitate de Official Fashion Partner al Hahnenkamm Ski Races 2020.

Tommy Hilfiger a celebrat rolul de Official Fashion Partner al Hahnenkamm Ski Races 2020 în Kitzbühel, Austria, cu un spectacolul susținut de titanii pop-ului american, The Black Eyed Peas, în timpul faimosului Kitz-Race-Party pe 25 ianuarie.

În fiecare an, evenimentul din noaptea de sâmbătă este salutat ca punct culminant al curselor de schi Hahnenkamm, casă a legendarei ,,Streif” – una dintre cele mai captivante pante, atingând un unghi de coborâre de 85%, sărituri de 80 de metri și viteze de până la 140 de km/ oră.

Spectacolul susținut de trupa The Black Eyed Peas a fost una dintre activările aflate în centrul parteneriatului de sponsorizare încheiat de Tommy Hilfiger în calitate de Official Fashion Partner în timpul weekend-ului 24-26 ianuarie. Tommy Hilfiger, Dee Hilfiger și CEO-ul Tommy Hilfiger Global și PVH Europe, Daniel Grieder au participat la cea de-a 23-a ediție a cursei Kitz-Charity-Trophy pe data de 25 ianuarie.

Tommy Hilfiger și Dee Hilfiger
Tommy Hilfiger și Dee Hilfiger

Personalități din lumea sporturilor, afacerilor și culturii s-au distrat cu un slalom imens pe ultimii metri ai faimoasei pante ,,Streif” pentru a strânge fonduri în sprijinul familiilor de fermieri locale afectate de greutăți. În acest an, cursa de caritate a adunat în total 200.000 de euro.

Adăugând o notă îndrăzneață în stilul TOMMY HILFIGER pe pârtii, un balon cu aer cald, steaguri de curse, steaguri de poartă, pancarte de linie de plecare și de sosire situate de-a lungul celebrei curse în pantă au prezentat logo-ul roșu, alb și albastru al brandului.

Un pop-up TOMMY HILFIGER situat în Trade Village, pe traseu, a dezvăluit cea de-a treia ediție a colecției TommyXRossignol, incluzând o jachetă unică, special concepută pentru eveniment, precum și o selecție de stiluri vestimentare TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2020 pentru bărbați și femei.

Mathias Mayer at Hahnenkamm

Magazinul TOMMY HILFIGER din centrul orașului Kitzbühel a prezentat o fereastră dedicată parteneriatului cu Hahnenkamm Races și cea mai recentă capsulă TommyXRossignol.

UNDE: Hahnenkamm Ski Races
Kitzbühel, Austria

CÂND: Vineri – Duminică, 24 – 26 ianuarie 2020

Photo Credit: Cu amabilitatea lui Tommy Hilfiger

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.