Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tommy Hilfiger & Activista Mogli, parteneri pentru cursul online – Un mod de viață sustenabil

Mogli - Tommy Hilfiger Spring 21 Campaign

Tommy Hilfiger a început colaborarea cu platforma de învățare online, FutureLearn, ca să inspire schimbarea prin proiectarea și crearea accesului la un portofoliu unic de cursuri educaționale cu un important impact social

Tommy Hilfiger anunță lansarea cursului online, disponibil gratuit, care explorează cum putem avea un mod de viață sustenabil, găzduit de artista multi-gen și activista pentru sustenabilitate, Mogli. Pornind de la convingerea comună că pentru a crea un viitor mai bun trebuie întâi să creăm cele mai bune versiuni ale noastre, cursul este disponibil gratuit pe FutureLearn.com, putând fi accesat pe dispozitive mobile, tablete și computer, începând din data 1 Martie 2021.

FutureLearn transformă educația, oferind publicului acces la cursuri esențiale, făcând ca experiența de învățare online să fie plăcută și accesibilă. Prin intermediul miilor de cursuri predate de universități și organizații de talie mondială, inclusiv King’s College London și Johns Hopkins University, cursanții pot dezvolta prin educație de la distanță hobby-uri, noi abilități și expertiză menită să îi ajute în schimbarea carierei. Pentru concepera cursului dedicat explorării vieții sustenabile, o echipă de experți acrediați s-a ocupat de cercetarea, dezvoltarea și modelarea acestuia, pentru a se asigura că îndeplinește cele mai înalte standarde educaționale. Explorează legătura dintre alegerile sănătoase de viață și traiul sustenabil, oferind un mix între storytelling, dialog, dezvoltarea de noi cunoștințe sociale și celebrarea progresului. Găzduit de activista Mogli, cursul durează două săptămâni și poate fi finalizat în ritmul cursantului.

Mogli - Tommy Hilfiger Spring 21 Campaign

Prima săptămână:

  • Descoperă: Mogli face o prezentare introductivă a cursului prin care îi va purta pe utilizatori într-o călătorie către un stil de viață mai sustenabil.
  • Explorează: Utilizatorii explorează problema consumului excesiv, consecințele pe care le are asupra planetei noastre și potențiale soluții.
  • Visează: Mogli își împărtășește visele pentru viitorul planetei, de asemenea explorând și obiectivele Națiunilor Unite ce vizează dezvoltarea sustenabilă.
  • Reflectează: Utilizatorii discută despre cum să avanseze împreună pentru schimbare (”move forward together for change”).

A doua săptămână:

  • Discutați: Utilizatorii își conștientizează propriul stil de viață și fac un bilanț al acestuia.
  • Provocare: Mogli își dezvăluie călătoria personală către un stil de viață mai sustenabil și vorbește despre persoanele care au inspirat-o spre schimbări pozitive.
  • Acțiune: Pornind de la propriile experiențe, Mogli împărtășește cum să fii curajos și îndrăzneț.
  • Încheiere: Utilizatorii dau un test recapitulând ceea ce au învățat de-a lungul cursului.

Din dorința de a dota pe deplin participanții cu instrumentele și înțelegerea necesare pentru a stimula schimbările sociale, Tommy Hilfiger a conceput patru cursuri FutureLearn ce se concentrează pe creșterea încrederii de sine, comunitatea LGBTQIA +, și construirea unei comunități, care vor fi lansate în săptămânile următoare. Prin intermediul platformei, participanții vor avea un spațiu sigur pentru a explora experiențe diverse, a-și împărtăși visele personale și provocările unice.

Alături de cursurile FutureLearn, Tommy Hilfiger va susține o serie de discuții live pe canalele sale sociale globale pentru a oferi tips &tricks de viață suplimentare, de formă scurtă. Pentru mai multe informații cu privire la angajamentele de sustenabilitate ale lui Tommy Hilfiger, accesați sustainability.tommy.com. Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

UNDE: FutureLearn.com

CÂND: 1 Martie, 2021

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.