Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TNT – o abordare sintetizata intr-un mesaj comunicat lumii întregi

Sure we can

TNT, liderul european în domeniul curieratului şi al distribuţiei poştale, a anunţat astăzi debutul unui proiect de rebranding complex, fără precedent ca amploare în istoria companiei. Mesajul, sintetizat în trei cuvinte simple – sure we can – reflectă spiritul pozitiv şi abordarea curajoasă specifice organizaţiei. Primele tipuri de suport media care redau, în conţinut şi format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express şi Post. În plus, în următoarele luni vor fi inscripţionate cu acelaşimesaj toate vehiculele şi aeronavele din flota TNT, ca şi toate materialele de comunicare si promovare.

Sure we can este expresia unei culturi organizaţionale aparte, caracterizate de pozitivism, dedicare şi competenţă. Mai mult, acest mesaj reflectă operaţiunile zilnice, sub presiunea timpului, de la simpla livrare a unei scrisori până la transporturi cu totul speciale prin volum sau conţinut. Este vorba în aceeaşi masură despre proiecte şi iniţiative de mare impact, asa cum sunt cele de responsabilitate socială (illustrate de parteneriate cu organizaţii ca World Food Programme sau United Way) sau pentru protecţia mediului.

Peter Bakker, CEO al TNT N.V.a declarat cu ocazia anunţului de lansare a campaniei de rebranding: “Sunt încântat că vom începe sa comunicăm un mesaj, care reflectă toate aspectele importante pentru noi. Simţeam că trebuie să vorbim despre lucrurile care ne sunt aproape, despre mentalitatea noastră şi despre ceea ce ne face diferiţi. E cu atat mai relevant faptul că acest mesaj este recunoscut şi însuşit de toate diviziile TNT. De fapt, acesta este modul în care facem noi lucrurile, în care ne aducem la îndeplinire sarcinile zilnice şi în care comunicăm cu cei din jurul nostru”.

În ceea ce priveşte România, primul vehicul inscripţionat – sure we can – este deja în drum spre partenerii companiei, gata de primele preluări si livrări.

Bogdan Zafiu, Sales & Marketing Manager TNT România a completat: “Răspundem oricărei solicitări de transport a clienţilor nostri prin solutii personalizate, inovative şi performante. Mai mult, le oferim consultanţă permanentă, siguranţă şi încredere. Suntem conştienti de provocările la care aceste companii trebuie să facă faţă pentru a fi eficiente şi competitive. Putem să îi ajutăm în dezvoltarea profitabilă a propriei afaceri?Sure we can.”

Bucuresti, 25.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.